/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Still billede fra dvd film
Fra : thedeuce
Vist : 1327 gange
113 point
Dato : 30-12-06 15:06

Hej expert.
Da min datter lå i sin mors mave fik vi lavet en 3d optagelse. Jeg instalerede en dvd afspiller på vores pc, så vi kunne se den på denne. Afspilleren fra freeware og finessen var at man kunne tage sillbilleder fra afspilningen og gemme dem som rigtige billeder og printe dem ud. Nu vil min kone gøre det samme med en dvdfilm hun har lånt. Den skal bruges i undervisningsøjemed og den er lånt på undevisningscentralen. Problemet er bare at vi ikke har denne dvd afspiller på vores computer mere.

HJÆLP.

Påforhånd tak og godt nytår.

Søren

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 123 point
Dato : 30-12-06 15:24

Kan DVNen afspilles i WindowsMovieMaker ? klik Start-Alle programmer-Tilbehør, der finder du MovieMaker, den kan tage still billeder

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 30-12-06 16:56

Hej Søren

På nedenstående link kan du downloade en 14 dages prøve version af programmet "Blaze DVD player 4"

Dette program kan "grabbe" still billeder fra DVD´en

http://www.download.com/Blaze-DVD-Player/3000-2139_4-10439071.html?tag=lst-0-8

Hvis du kan klare opgaven på 14 dage, så er programmet jo ganske gratis

Godt Nytår til dig og din familie

Mvh René
www.xfoto.dk

Godkendelse af svar
Fra : thedeuce

Dato : 01-01-07 17:00

Tak for svaret. Det løste sig på anden måde.

Søren