|
| Accepteret svar Fra : pallebhansen | Modtaget 110 point Dato : 27-11-06 16:01 |
|
Det kan være et stik ved tændingsnøglen ude i frontskjoldet.
Et stik/forbindelse oppe ved pæren.
Pæren er sprunget eller har dårlig forbindelse i soklen.
Dårlig forbindelse ovenpå måleren eller måleren er defekt (Måleren sidder henne på oliebeholderen)
Tjekke det selv, jaa, du kan trække en ledning fra plus på batteriet, og hen til pærens bundforbindelse.
VH Palle Hansen
| |
|
Men nu kan dy nok huske at du skrev med mig om min dr. big.
Det er lidt mærkeligt at det er efter den omgang synes jeg.
Men jeg kan ikke se hvad det skulle være at vi har pillet ved
| |
|
I langt de fleste tilfælde er det pæren der er irret i enden, og så skal enden bare lige køres lidt hen af en flise, for at blive frisket op.
Du er jo alligevel nødt til at åbne op for instrumentpanelet, for at afprøve. Eller leve med det, og så altid være 100% sikker på der er olie nok på beholderen.
VH Palle Hansen
| |
|
Hej palle vi har lige haft instrument brættet af.
Pæren ser ud til at virke (vi skiftede med blinklys pæren)
men hvad kan det så være???
hvor stor crance er der for at det er noget med selve beholdren???
| |
|
Jamen prøv da med en ledning fra plus, nu du har den skildt ad.
Hvis det så virker, er det strømforsyningen op til pæren den er gal med.
Hvis den ikke lyser, så prøv fra minus og op til pærens sokkel, samtidig med at du drejer nøglen.
VH Palle Hansen
| |
|
Det kan også være du ikke sat ledningerne rigtig i.
Ellers kan du bruge en strøm måler, sæt den ind hvor der er hul i stikkene, hvis den lyser er det bare pæren der skal skiftes
Kawa-kongen
| |
|
Hej igen havde desværre helt glemt spørgsmålet, men fandt ud af at det var en samling der var gået i stykker :)
Men mange tak for alle besvarelserne
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|