/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Telmore kort i tdc telefon?
Fra : Tobywan
Vist : 637 gange
20 point
Dato : 20-08-01 11:17

Kan jeg benytte et Telmore simkort i en TDC/Vic mobiltelefon, før de seks måneders operatørlås er ophævet? Telmore roamer jo på det samme net, og der står tdk-mobil i displayet. Det er en Siemens c35i jeg vil købe.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-01 10:21

"Tobywan" skrev:
> Kan jeg benytte et Telmore simkort i en TDC/Vic mobiltelefon, før de
> seks måneders operatørlås er ophævet? Telmore roamer jo på det samme
> net, og der står tdk-mobil i displayet. Det er en Siemens c35i jeg vil
> købe.

Der har været flere indlæg om det - og i langt de fleste tilfælde har det fint kunnet lade sig gøre !

TDC låser normalt kun til deres net - og derfor kan Telmore og WOL fint bruges uden problemer,

--
M.v.h.
Jan Vestergaard
email: jan@jve.dk Web: http://www.jve.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-01 12:17

Tobywan skrev:

>Kan jeg benytte et Telmore simkort i en TDC/Vic mobiltelefon, før de
>seks måneders operatørlås er ophævet?

Højst sandsynligt, men ikke med garanti.

Oftest låses telefonerne til et bestemt net, men de kan også låses til
en enkelt operatør (forstår ikke hvorfor man ikke gør det noget mere),
eller endda til et bestemt SIM-kort (det er lidt usmart).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk
Gratis telefoni og internetadgang hele oktober måned!
www.fergusons.dk/link/oktober/

Kommentar
Fra : solskin1

Dato : 20-08-01 20:34

hvordan kan jeg ringe til udlandet via internet?er det alle harddiske der kan tage en headset?

Accepteret svar
Fra : tommyb

Modtaget 20 point
Dato : 22-08-01 16:47

Siden Telmore ikke har eget ServiceProvider kode, men lige som Debitel, køber sig denne tjeneste via TeleDK, er det ingen problemer i at anvende et Telmore SIMkort i en telefon det er låst til TeleDK.

Har selv prøvet, og det gav ikke nogle problemer.

Harddisk og headset ? De to ting hører slet ikke sammen, jeg går udfra at det er dit lydkort du mener... såfremt du har minijacks in/out på dit lydkort kan du anvende headsets med minijack stik. Der er også mulighed for en USB tilslutning, men den er jeg personlig ikke ret varm på. kig evt. på http://www.pcheadset.dk/

- Tommy

Godkendelse af svar
Fra : Tobywan

Dato : 26-08-01 15:44

Tak for svaret tommyb. - Det virkede!