/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Melodi fra "Klovn" på TV2
Fra : onehitwonder
Vist : 5529 gange
85 point
Dato : 19-09-06 19:08

Hej, er der nogen der kan finde ud af noget om kendingsmelodien fra serien Klovn med Casper Christensen? Jeg vil meget gerne opstøve noderne til den, hvis det kan lade sig gøre. Jeg går ud fra det er klaver?

Kommentar
Fra : Bowie112

Dato : 19-09-06 20:19

Hey spiller guitar så prøvede lige at tabbe den men ved ikke om det lykkedes.... Fik ikke slutningen med kan ikke huske hvordan den lyder men håber det kan bruges...

Cccc b bb aa e
Ggg a b c b a g a E

Aaa b c
Ggg a c

Kommentar
Fra : onehitwonder

Dato : 19-09-06 20:32

Hej Bowie112, det lyder rigtigt, men er sangen ikke en hel del længere?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 42 point
Dato : 07-10-06 00:03

http://www.mobildebat.dk/archive/index.php/t-47476.html prøv at finde melodien her - tror de er flinke ... kan jo være der er flere oplysninger at hente

Godkendelse af svar
Fra : onehitwonder

Dato : 28-01-07 14:48

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 14:53

Kommentar
Fra : designtechdk

Dato : 13-12-08 09:51

Jeg har lyttet mig til noderne og har skrevet det i pdf. format hvis i vil har dem så giv jeres E-mail og jeg sender det til jer. jeg lover at der ikke kommer noget spam

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-12-08 10:01

upload for eks til peecee.dk og læg det som tips

Kommentar
Fra : designtechdk

Dato : 13-12-08 10:04

jeg tror ikke jeg kan det

Kommentar
Fra : designtechdk

Dato : 13-12-08 10:15

det er ikke en god ide med peecee.dk E-mail er bedre og der kommer intet spam

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-12-08 10:47

der er nok ikke mange der vil give sin e-mail

Kommentar
Fra : designtechdk

Dato : 13-12-08 13:32

jeg skal alligevel ændre noget ved noderne så ser jeg om jeg kan uploade det til peecee.dk