/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
pava behandling
Fra : Tom96
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 08-09-06 14:16

Min Mitsubishi er blevet undervognsbehandlet. Bundkarret er ikke behandlet, og jeg har fået at vide at det er fordi olien i karret vil blive for varmt?

Desuden:

Plejer man ikke at tage hjulene af og behandle? Det ser ikke ud til at dette er gjort!

Hilsen Tom

 
 
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 08-09-06 15:21


Det er rigtigt nok, at olien bliver for varm. Det rigtigste at gøre, er at tage hjulene af, ellers kan man ikke komme ordentligt til.

Kommentar
Fra : mercerpigen


Dato : 08-09-06 16:23

Den med bundkarret er ok.
Men hjulene ikke af????? Sikker? Ellers er det sjusk

Kommentar
Fra : dova


Dato : 08-09-06 16:56

Man rustbehandler altså ikke på en motor

Og hjulene af...hvorfor dog det, det skulle da overhovedet ikke være nødvendigt for at rustbehandle en bils undervogn.

Hvor mener du man ikke kan komme til at behandle for hjulene?

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1


Dato : 08-09-06 17:49


Jeg ville nødig have en bil der var rustbehandlet uden hjulene blev taget af først, man kan altså ikke komme ordenligt ind i vanger og paneler, med dem på

Kommentar
Fra : alimak


Dato : 08-09-06 18:27

Sidder hjulene i vejen for paneler og vanger? Jeg tror ikke det er mange som undervongsbehandler biler som tager hjulene af.
alimak

Kommentar
Fra : Nordsted1


Dato : 08-09-06 18:42


Jeg ville gerne se den Pavabehandler der kan se toppen af tårnene især ved baghjulene, med hjulene på, hvis de gør det med hjul på, ville jeg ikke have min bil behandlet der

Kommentar
Fra : alimak


Dato : 08-09-06 20:10

De kommer til med sprøyten selv med hjul på.
alimak

Kommentar
Fra : mercerpigen


Dato : 08-09-06 21:40

Jeg arbejder hos Mercedes. Vore kunder bruger Dinitrol og han piller ALTSÅ hjulene af. Og dækker bremserne af med plastickposer.

Kommentar
Fra : Nordsted1


Dato : 08-09-06 21:44

mercerpigen, sådan gør vores "behandler" også og jeg ville nu heller ikke bruge så mange penge hvis det så heller ikke var lavet ordentligt

Kommentar
Fra : dova


Dato : 08-09-06 23:37

Citat
Jeg ville nødig have en bil der var rustbehandlet uden hjulene blev taget af først, man kan altså ikke komme ordenligt ind i vanger og paneler, med dem på


Sådan en bil kender jeg godt nok ikke

Citat
Jeg ville gerne se den Pavabehandler der kan se toppen af tårnene især ved baghjulene, med hjulene på,


Så skal de sgu da også afmontere inderskærmene

Kommentar
Fra : Nordsted1


Dato : 09-09-06 08:06


Selvfølgelig skal inderskærmene afmonteres, ellers er en Pavabehandling lig 0, især ved en første gangs behandling, da der kan være utroligt meget fugt bag ved inderskærmene, inderskærmene er kun til at beskytte med stenslag, fra dækkene, ikke imod rust

Godkendelse af svar
Fra : Tom96


Dato : 09-09-06 12:10

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : dova


Dato : 09-09-06 20:10

Citat
Selvfølgelig skal inderskærmene afmonteres, ellers er en Pavabehandling lig 0, især ved en første gangs behandling, da der kan være utroligt meget fugt bag ved inderskærmene, inderskærmene er kun til at beskytte med stenslag, fra dækkene, ikke imod rust



Det vil altså sige, at på pavacentreret skal inderskærmene skæres af og så svejses på igen bagefter

Kommentar
Fra : Nordsted1


Dato : 10-09-06 11:48



Dova... Normale inderskærme er lavet i plast, og er lige til at skrue at og på. Jeg tror du tænker
på karosseriet

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408938
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste