/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
DRIVER TIL DIGITAL KAMERA ????
Fra : return
Vist : 1286 gange
100 point
Dato : 25-08-06 15:54

hej

nogen der ved hvor man kan downloade driver til sit canon digital kamera

som hedder lxus 500

nogen der KAN HJÆLPE

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-06 15:58
Kommentar
Fra : return

Dato : 25-08-06 16:01

ser ikke ud til man kan downloade noget der fra så andre muligheder er jeg åben for

Kommentar
Fra : kj

Dato : 25-08-06 16:03

På adressen beskrevet ovenfor, Support/driverdownload/cameras/IXUS 500

Kommentar
Fra : return

Dato : 25-08-06 16:12

ja men det virker ikke men hviis i kan få det til at virke vil jeg da meget gerne høre hvordan i gør

det eneste der kommer ned på ens com er en bruger manual jo ikke lige noget med driver at gøre

Kommentar
Fra : kj

Dato : 25-08-06 16:21

Hvis dul vælger dansk, får du kun tilbudt en brugermanual.
Men vælger du Engelsk er der indtil mange muligheder.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 25-08-06 16:52

Canon Camera Twain Driver

Version 6.4.4 R3

Released on 23/2/2006

Description:

The problem where uninstallation was not performed properly has been fixed.

Compatibility:

Operating system(s): Windows 2000, Windows 98SE, Windows 2000 SP4

Language(s): German, English, Spanish, French, Italian

Downloads
Below are the available downloads. Depending on the file, you may be asked to enter the serialnumber of the product. Please have it ready for your convenience.

Driver(s)
File size

k620fMUX.exe 7130 Kb.

http://software.canon-europe.com/software/canon_camera_twain_drivers23460.asp?model=

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-06 16:57

Det finder computeren da normalvis selv..det gjorde den på mine Canon kamera (det ene er også et IXUS), bare sæt en usb ledning fra camera til computer..klik på "denne computer" og så var den der.

Og ellers er der programmer med på en af de CDrommer der fulgte med kameraet.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-06 16:59

Ellers er der et forum her for Powershot og Ixus brugere, hvor du måske kan få hjælp

http://www.benel.com/powershot/pic-of-the-day.php

mvh dova

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-08-06 17:50

For at alle de smarte funktioner skal virke til et canon camera skal man FØR DET TILSLUTTES COMPUTEREN FØRSTE GANG indlæse den tilhørende TWAIN driver.

Den er med på cd rommen, som fulgte med cameraet.

Hvis du ikke har den er det stjålet.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-08-06 19:44

Det er muligt at du kan få en ny CD hos Canon.
Du skal vist bare opgive type og serienummer.

http://www.canon.dk/Support/index.asp

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 26-08-06 10:05

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-06 10:07

Selv tak