/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
online fototjeneste
Fra : dynamicduo
Vist : 730 gange
100 point
Dato : 15-08-06 17:40

Er der nogen, der kender til en godt sted online, hvor man kan sende sin jpg's online og få tilsendt dem til sin hoveddør/alm. post som "almindelige" fotografier (til en rimelig penge).

(Ja, jeg ved godt, at forskellige fotobutikker, kan klare det også, men..)

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 15-08-06 17:46

Jeg sender mine billeder online til TDC, og får dem retur som papirbilleder på et par dage. Jeg betaler et abbonement på kr. 99 for et år, så jeg får det til en lavere pris. Kvaliteten er helt ok

Godkendelse af svar
Fra : dynamicduo

Dato : 15-08-06 17:48

Tak for svaret Nordsted1.
Jeg smutter straks derhen!

Kommentar
Fra : h18s

Dato : 15-08-06 18:01

Iflg det seneste Bilka katalog side 31 kan man på www.bilka.dk få fremkaldt sine billeder til 49 øre pr. stk. Tilsyneladende uden et grundgebyr. Hvis man vil have billederne leveret til døren, koster det 20 kr. ekstra.

Selv har jeg tidligere brugt Føtex, som tager et grundgebyr på 19,96 og 1 kr. pr. billede. Men så skal man selv hente billederne, med mindre man vil betale kr. 40 ekstra. Men da man selv bestemmer, hvilken Føtex billederne skal leveres til, kan man vel altid finde en i nærheden.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-06 18:15

Selv tak

hmmm. har hverken Bilka eller Føtex lige i nærheden

Kommentar
Fra : faber850

Dato : 08-09-06 18:29

www.coops.dk de har noget de kalder fototorvet det er Fuji der fremkalder både i farve og sort hvid.
de sendes så godt nok til den coops butik du vælger(nemt hvis moster edit skal have en kopi af billederne på papir.

Jeg tror godt nok ikke de sender til privat adresser,men kvaliteten er i top og en pris på 14kr for en 20x30 er til at over komme
vh
Faber

Kommentar
Fra : Ji9

Dato : 05-10-06 00:54

Jeg får mine lavet her - det er OK kvalitet - god pris - du oploader dem hjemmefra og f¨dem ind af din brevkasse nogen dage senere.

http://asp08.photoprintit.de/microsite/10025/index.php?activex=1&customerid=10025