/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
problem i varmen
Fra : LiseNørgaard
Vist : 586 gange
50 point
Dato : 29-07-06 10:46

hejsa...Jeg har en lille puddel dværg som ikke vil kan spise i denne varme,er der nogen der også har problemmer med det .hejsa.

Kommentar
Fra : LiseNørgaard

Dato : 29-07-06 10:48

ok

Kommentar
Fra : maleneoredsen

Dato : 29-07-06 11:04

Hej

Det er helt normalt, at hunde ikke har ret stor appetit eller slet ingen i så kraftig en varme, som vi har lige nu.
De forbrænder jo ikke ret meget, når der er varmt, og derfor har de ikke brug for ret meget mad.
Sørg for frisk vand, og tilbyd evt. din hund maden om aftenen, hvor der er knap så varmt.

Hilsen Malene
www.partridge.dk

Accepteret svar
Fra : vesterbo

Modtaget 60 point
Dato : 29-07-06 11:32

Hvis du kommer lidt leverpostej på maden, går det nok ned.

Har I ikke et køligt rum i huset? Så prøv at fodre der.

Vores spiser heller ikke maden med det samme, men når der er gået lidt tid, så spiser de det alligevel. Godbidder og andet godt spiser de med velbehag, så de er ikke syge.

I naturen springer de også et måltid over en gang imellem.

Godkendelse af svar
Fra : LiseNørgaard

Dato : 29-07-06 14:00

Tak for svaret vesterbo.

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 29-07-06 14:35

Selvtak. Håber det hjælper.