/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Fra : tjhgj
Vist : 532 gange
20 point
Dato : 15-08-01 21:29

har købt en nokia 5110(pga håndfri inst) hos debitel. den var der problemer med den kunne ikke accep.. mit debitel/sonofon kort. klagede min nød til debitel og fik en kombi kode med tal og flere tryk på* tasten og vips var min tlf uden simlock.
kan man også gøre det på n-3210?????

mvh tommy
oz4dw@post6.tele.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-08-01 20:27

tjhgj skrev:

>har købt en nokia 5110(pga håndfri inst) hos debitel. den var der
>problemer med den kunne ikke accep.. mit debitel/sonofon kort. klagede
>min nød til debitel og fik en kombi kode med tal og flere tryk på*
>tasten og vips var min tlf uden simlock.
>kan man også gøre det på n-3210?????

Ja, men koden koster penge. (Din udbyder SKAL udlevere den gratis
efter 6 mdr).
den 5110 du har fået har sikkert været låst til Tele Danmark (Nogle
debitel-kunder er på deres net), og derfor har de givet dig koden
gratis.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.
Ericsson T10 opdateres til T18! (Dog uden aktiv klap)
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-01 15:13

tjhgj <tjhgj.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:s1Ae7.1309$lL.108673@news000.worldonline.dk...
> har købt en nokia 5110(pga håndfri inst) hos debitel. den var der
> problemer med den kunne ikke accep.. mit debitel/sonofon kort. klagede
> min nød til debitel og fik en kombi kode med tal og flere tryk på*
> tasten og vips var min tlf uden simlock.

Hejsa

Jeg har samme problem med en 5110 og har også fået udleveret koden
fra Tele dk., men de kunne ikke liiige huske hvordan man trykkede
kombinationen af tal og * ind på telefonen.
Er der nogen, der ved det.

mvh
Thorbjørn

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-01 15:53

"thl" <amagerfoto@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:fFQe7.373$Pl.21779@news010.worldonline.dk...
> Jeg har samme problem med en 5110 og har også fået udleveret koden
> fra Tele dk., men de kunne ikke liiige huske hvordan man trykkede
> kombinationen af tal og * ind på telefonen.
> Er der nogen, der ved det.

#pw+ABCDEFGIHJ+1#

Hvor ABCDEFGIHJ er den låse-op-kode du har fået udleveret.

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk
gæstebog, dagbog, dragracing, m.m. !
....::: Errindlev :::...

Kommentar
Fra : Starke

Dato : 09-09-01 18:15

Hej til alle
Hjælp kan man låse en nokia 3210 op med et datakabel
og hvordan gør man det
mvh Starke

Accepteret svar
Fra : FuBUpride

Modtaget 20 point
Dato : 23-06-02 18:11

her er et program til at unlocke 3210 med håber at jeg får point
http://www.astalavista.com/mobile/downloads/newnokiatool.zip