/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
malerulle med mønster
Fra : ladies
Vist : 4182 gange
100 point
Dato : 21-07-06 17:37

jeg så i skrot til slot designeren brugte en malerrulle til at lave en bort der kom mønster frem efterhånen som hun rullede, maling på hun dyppede bare rullen i en malingen og frem kom e(i dette tilfælde)en bladranke.
Nu er spørgsmålet nogen der ved hvor man får sådan en eller hvordan man evt laver en
ladies

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-07-06 17:45

Dér hvor du køber maling, velsagtens

Hanne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-06 18:21

I går købte jeg en i Fakta, der er både en efeuranke, bamse, og noget mønster,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-06 18:21

Ups, nej undskyld, jeg købte en stensils, ikke en malerrulle

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 21-07-06 21:34

jeg har da engang op til jul set i fjernsynet, at man kan få hvid maling med sorte pletter, var det noget?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 21-07-06 22:01

Det bliver der også spurgt om på denne side

http://debat.jubii.dk/archive/index.php?t-206444.html

Citat
Mønster malerullerne kan købes hos Andrea Larsson "Ting til hjemmet" tlf. 38 11 80 86

Du kan jo prøve at ringe

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 21-07-06 22:32

Tak for svaret ans.