/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Modtager post...
Fra : sdam
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 02-07-06 09:22

Min Outlook Ekspres står og arbejder med at modtage noget post som den ikke rigtigt kan gøre færdigt. Efter 2 timer er den ikke kommet med noget endnu..

Hvordan ser jeg hvad der er på vej til mig, og eller hvordan slår jeg denne transmission "ihjel"..??

Accepteret svar
Fra : bjarnebr

Modtaget 110 point
Dato : 02-07-06 09:28

Hej sdam
Det bedste jeg kan anbefale dig er at lukke outlookk ekspres, og så gå på nettet og se din post med webmail.
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 02-07-06 09:58

måske skal du slette en af de mails der måske sidder i " klemme" og som du kan se i webmail...

Måske en stor fil...

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 02-07-06 10:30

Sådan - tak for det..