/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
strømkalibreringsfejl.
Fra : pjevs100
Vist : 1084 gange
40 point
Dato : 15-06-06 23:06

er faldet over det ord til hudløshed
i forbindelse med cd brænder.hvad gør jeg?
eller hvad gør jeg ikke.
er godt træt af det.
venlig hilsen pjevs100

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-06-06 23:20

Ved at søge på nettet på strømkalibreringsfejl fandt jeg mange indlæg i foraer om netop det problem og det ser ud til at det måske kan være dine medier der laver problemet. Men hvis du læser indlægget i sidste link var det brænderen der var defekt

http://www.plextor.be/technicalservices/support/faq/PWriteError.asp?choice=FAQ,%20tips%20and%20tricks&language=English&printer=False

http://www.eksperten.dk/spm/524501

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-06-06 23:30

Efter at have læst en masse sider igennem ser det ud til at det er firmwaren til brænderen der skal opdateres. det er det der generelt bliver foreslået. Jeg har aldrig selv set det på nogen af mine brændere og jeg har haft adskillige.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-06 10:07

Jeg har samme problem på min DVD-brænder - MEN KUN I NERO.

Det har konsekvendt kun været med "billige" skiver (2-4 gange brændhastighed), men da jeg får dem til ca. 80 ører stykket og kasserer ca 10% er det stadigvæk billigt.

Problemet har aldrig eksisteret med "mærke"skiver og en opdatering af firmware var jeg også blevet foreslået, men det har ikke gjort nogen forskel.

Så jeg har lært at leve med problemet, der som sagt KUN opstår i NERO

Kommentar
Fra : pjevs100

Dato : 16-06-06 12:05

til refi.
det skal nok passe det med brænde hastigheden.(har også nero.)
har været ude for det samme som du selv nævner.
men pyt.
de er jo billige som du selv skriver.
venlig hilsen
pjevs100

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 40 point
Dato : 16-06-06 13:45

Du skal ikke med det samme smide alle disse "fejlskiver" ud.

Andre brændprogrammer kan bruge måske halvdelen af de skiver som NERO viser fejl på.

Det er kun hvis nero allerede har skrevet lead-in at skiven ikke længere kan bruges.

Kommentar
Fra : pjevs100

Dato : 16-06-06 16:53

ok. var næsten klar over det.så det har jeg ikke gjort.
men tak for din oplysning.
venlig hilsen
pjevs100

Godkendelse af svar
Fra : pjevs100

Dato : 16-06-06 16:55

Tak for svaret refi.