først skubbes den med de 6 huller, den skal vende sådan som den ser ud mod dig
Så skal der muligvis en skive ned "kobberskive" (prøv at se om der er et aftryk på den med de 6 huller, eller den der om lidt skal ovenover(PÅ bagsiden af den øverste til højre))
den i som er øverst til højre, den skal vende sådan som den ser ud mod dig
ringen med de 6 vinger ned
Nu skal der måske en af de store tynde ringe klikkes ned for at låse koblingspladen, prøv at se om der er et spor til den kan klikke sig fast på indvendig i 6 hullers modellen.
Nu den øverst mellem de 2 med vinger
den anden af ringene med vinger (Øverste til venstre)
Nu skal der måske en af de store tynde ringe klikkes ned for at låse yderste koblingsplade.
Nu lægges den i anden række yderst til højre i, men den vendes om.
De 4 fjedre sættes ud for et gevindhul, spændeskive over hver, og en bolt skrues i hver
Nu tror jeg udrykkerlejet (Kugleleje med liggende ruller) skal komme, men skal det ikke ligge i selve sidedækselet, sammen med 4-kantskiven med de 4 huller?
Det skal i hvertfald være sådan at når man trækker koblingshåndtaget, så er der noget i sideskjoldet, der får udrykkerlejet til at bevæge sig ind mod motoren, og dermed gør afstanden størrer mellem de store roterende dele, sådan at de 4 fjedre ikke kan holde koblingspladerne fast, hvorved du så har koblet ud, og kan skifte gear.
VH Palle Hansen