/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
der er et Problem
Fra : nuser39
Vist : 375 gange
50 point
Dato : 02-06-06 00:44

jeg har et Problem men min mobil det er en 3 tlf når jeg ringer op fra den kan den jeg ringer til kan ikke høre mig men jeg kan høre hvad der bliver sagt og når man så riger til går den ude jeg har haft den i et år og jeg ved ikke hvad der er galt med den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-06-06 01:34

du skal huske at få den opdateret med jævne mellemrum - du skal blot gå ind i den nærmeste 3 butik og få det gjort - det tager ca ½ times tid ialt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-06-06 02:15

ps det er gratis

Kommentar
Fra : nuser39

Dato : 02-06-06 08:49

ok det er kun en 3 tlf men det er tdc jeg har som Abonnement
så det er ikke et 3 Abonnement jeg har
jeg har købt den på qxl

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-06-06 09:27

har du forhørt dig hos tdc om de kender problemet ??

Har du kvittering på den så du kan få den repareret ???

Kommentar
Fra : nuser39

Dato : 02-06-06 09:56

nej jeg har ikke tale med tdc det vil jeg lige gøre
ja jeg tror nok at jeg har kvittering det håber jeg da at jeg har den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-06-06 10:01

håber du kan få det ordnet.

Kommer lige til at tænke på - er det bestemte udbydere du ikke kan tale med - eller er det altid ????

Kommentar
Fra : nuser39

Dato : 02-06-06 10:06

det er når jeg er ude så ringer jeg hjem til min mand og det er hver gang når jeg ringer hjem
ja jeg håber ogaå at jeg får det ordnet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-06-06 10:12

hvis det kun er det ene opkald der generer kan det jo være pga jeres hjemmetelefon. Det skal du vist lige undersøge først

Jeg har af og til problemet med ikke at kunne høre når jeg modtager opkald fra en bestemt udbyder - men når jeg så ringer op er der intet i vejen.

Kommentar
Fra : nuser39

Dato : 02-06-06 10:23

ok det vil jeg gøre det er eller også min mand ringer op fra den jeg har eller ikke prøver anden opkald så det vil jeg også lige prøver men når jeg tage bagside af og så på igen er den ok nu når du skriver det med at du har af og til problemet med ikke at kunne høre når du modtager et opkald
det har jeg også når jeg ringer fra hjemmetelefon der kan jeg næste ikke høre min veninde når jeg ringer op og også når hun ringer til mig så det må være udbyder -

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 02-06-06 10:41

kunne lyde som om der er problemer med din fastnet udbyder også - prøv at undersøge begge dele

(problemet med fastnet telefonen - øhh - har i IP-TELEFONI ???? der kan det svinge meget visse steder jo)

Prøv at forhøre dig om at få din mobil opdateret - når du skriver det hjælper med at fjerne batteriet og sætte det på igen kan det tyde på det er problemet der.

god pinse

Kommentar
Fra : nuser39

Dato : 03-06-06 20:21

nej vi har ikke IP-TELEFONI jeg har undersøge begge dele de siger at det er fordi at den er i stykker tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : nuser39

Dato : 03-06-06 20:21

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-06-06 22:54

det var da godt i fandt ud af det trods alt