|
| Kommentar Fra : Dennis85 |
Dato : 29-05-06 14:57 |
|
Jeg tror roligt du kan regne med den skal omdyses, ja du sku endda nok overveje en ny karburator..
En anden udstødning er også værd at tage i betragtning, selvom den da nok ville kunne køre med den du har nu, bare ikke for godt.
Den vil nok tage en del mere benzin, hvor meget kan jeg ikke sige. Ligeså kan jeg heller ikke udtale mig om hvor mange flere hestekræfter den vil få.
\\-> Dennis
| |
| Kommentar Fra : NoShyGuy |
Dato : 01-06-06 20:34 |
|
Du SKAL omdysse hver gang du ændre påå motoren, indsugningen eller udstødningen.
Den kommer ca. til at ha 6-7 HK, men du kan nemt få over 10 HK ud af den hvis du sætter en 21mm. karburator og en knækudstødning på.
Jeg vil anbefale dig at sætte en 27 kg, koblingstrykfjeder på, for at få flere omdr. og større pres påå kileremmen, så den ikke filer.
| |
|
hvis jeg sætter en 27 kg koblingstrykfjeder på, så har den ikke så meget bundtræk har den, du ved tilfældigvis ikke hvad en standarden på en dr. big er for trykfjederen?
| |
| Accepteret svar Fra : NoShyGuy | Modtaget 100 point Dato : 02-06-06 16:09 |
|
Standard plejer at være ca. 22kg
Du kan ikke sammenligne en scooter med variomatik og en knallert med gear.
Hvis din kobling/trykfjeder og variomatiik er sat rigtigt op, så vil du have maximalt optræk og maximal topfart.
varioruller og trykfjeder afhænger mest af udstødningen.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|