/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
cartman
Fra : gal
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 08-12-02 11:12

er der nogle der kender cartmans email hvis det skriv venligst til
gal@mail.dk

det er angående billige tandkroner

mvh gal

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 08-12-02 14:29

Hej gal

Jeg ved ikke hvem/hvad cartman er, men jeg kender til gengæld 2 tandlæger som laver billige tandkroner.

Hvor bor du?

For dem jeg kender ligger i København's området. Så hvis du bor i Haderslev eller på Skagen, så er det jo ikke billigt mere

Venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : gal

Dato : 08-12-02 16:27

i danmark er prisen ca 6-8000 kr
cartman har skrvet et tips til en tyrkisk tanlæge hvor prisen er 850 kr

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 08-12-02 16:33

Ok, det lyder godt nok meeeget billigt, for de to jeg kender til, der koster en krone kr.3600,- så det kan jeg ikke hamle op med.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 08-12-02 16:52

Hej Gal,

jeg har hans e-mail... men ellers ka' du også prøve at skrive en kommentar i dette indlæg som Cartman har oprettet... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/3500
da han har stillet spørgsmålet/ lavet indlægget vil der som regel blive sendt besked om at der er kommet en ny kommentar til det... og da den er fra før kandu indførte at man sku' købe besvarede indlæg, sku' du bare ku' gå ind i den uden at sku' gi' point...

da jeg ikke lige har løst til at udgive hans e-mail uden hans tilladelse, vil jeg sende ham en mail, at du spørger efter ham i dette indlæg...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 08-12-02 18:44

Hej gal.

Nå nu kan jeg bedres forstå den meget billige pris. Jeg har været inde på det link som Strarup har skrevet, og kan der se at den tyrkiske tandlæge også bor i Tyrkiet.

Men så skal man jo også have en rejse derned ik'? og så ved jeg da ikke lige om det er så billigt. Men det er da et forsøg værd.

Så jeg vil ønske dig held og lykke
samt "god ferie"

Fortsat god søndag
venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 08-12-02 20:00

Hej Mone,

umiddelbart er der nu ikke noget omkring tandlæger og billige tandkroner på det link jeg sendte... det var nu mere ment som en måde evt. at skrive en kommentar i det pågældende indlæg, da Cartman har oprettet det...

men umiddelbart vil jeg tro det er fra disse tips Gal hentyder til omkring "Billige Tandkroner"... -->
http://www.kandu.dk/dk/tip/1723
og her... -->
http://www.kandu.dk/dk/tip/1594

hvor der bl.a. var et link til denne side... -->
http://www.avmintand.dk/
hvor klinikken er denne her nede i Tyrkiet... -->
http://www.avmintand.dk/Tyrkiet/Ideal.htm

til Gal,

jeg har sendt en mail til Cartman, hvor jeg har skrevet at du har oprettet dette indlæg for at komme i kontakt med ham... så ved jeg ikke om han reagere på den...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 08-12-02 21:08

Hej Strarup

Jamen jeg har også været inde på alle de link du skriver her. Men det kan selvfølgelig godt være at Cartman har lavet et helt andet tip vedr.: "billige kroner" som jeg så ikke har fundet. Men jeg var inde på Cartman's historik, og der fandt jeg ikke andre end dem du har nævnt. Så jeg vil glæde mig til Cartman melder sig på banen, for jeg står også overfor at skulle have lavet 3 (uh-ha) kroner, så hvis jeg kan få dem til
kr. 850,- pr.stk. så er det jo fjollet at give kr.3600,-. Det kan der vist ikke herske nogen tvivl om vel?

Så jeg venter med læææængsel.

Venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : gal

Dato : 08-12-02 22:29

gh

Kommentar
Fra : gal

Dato : 08-12-02 22:39

hej straup
tak for hjælpen
jeg har talt med cartman

mvh gal

Kommentar
Fra : gal

Dato : 08-12-02 22:41

hej straup
tak for hjælpen
jeg har talt med cartman

mvh gal

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 100 point
Dato : 09-12-02 00:40

Eric_cartman@scheissesser.biz , eller fateric@builtheavy.com skulle du kunne træffe ham på........ (O:>.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 09-12-02 12:22

Cartman
Er det ok at sende dig en mail,selvom det ikke er dig selv der har oplyst dine mailadr. her.??
For jeg kunne da også godt tænke mig at vide lidt mere om den tandlæge.

Med venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 09-12-02 16:19

Hej Mone,

oki doki... så misforstod jeg det lidt... jeg troede det var direkte fra det pågældende link du mente... var ikke lige klar over det var ud fra historikken du mente...

eh... ang. mail, så er umiddelbart ingen af de overstående e-mail adresser til Cartman herinde fra Kandu så vidt jeg ved... men du ka' evt. sende mig en mail på strarup@worldonline.dk eller skrive din mail herinde og så ka' jeg videre sende den til Cartman... hvis du ønsker det...

til Gal,

det var da så lidt... og held og lykke med tandkronerne...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-12-02 17:55

gal wrote:
> er der nogle der kender cartmans email hvis det skriv
> venligst til gal@mail.dk

Prøv at søge på Cartman og Southpark.

> det er angående billige tandkroner

Det kan han nok ikke hjælpe dig med

Undskyld, kunne ikke lade være - will... sit...on...hands...now

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,
og IKKE pr. mail.
"Time is fun when you're having flies" - Kermit

Kommentar
Fra : gal

Dato : 09-12-02 18:41

hej strarup
jeg ved ikke hvad der er gået galt,men icecap har fået point for svaret og det er en fejl
hvad gør jeg

mvh gal