/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Log-fil driller
Fra : hegge
Vist : 302 gange
20 point
Dato : 07-12-02 16:11

Hej !
Hver gang jeg har eller er ved at oploade til min hjemmeside, resetter computeren.
Der kommer en meddelelse der siger, at der er oprettet en log-fil.
Den henviser til 2 steder. Det ene til en mappe der hedder minidumps.
Det andet til sysdata.xml, som ligger i Lokale indstillinger.
Jeg har lige tilmeldt mig her og har ikke stor visdom udi disse emner.
Er der mon en der kan hjælpe mig?

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 30 point
Dato : 07-12-02 16:23

Gå ind i Kontrolpanelet - vælg ikonet "Administration"
Derefter vælges "Logbog"
Herinde kan du se tre logs - programmer, sikkerhed og system...

Henrik

Godkendelse af svar
Fra : hegge

Dato : 07-12-02 16:42

Hej Henrik !
Tak for dit svar.
Jeg fant den i system.
Men jeg ved ikke hvad det betyder, at den skriver system error, så jeg kan gøre
noget ved det. Hvis jeg overhovedet kan.
Kunne du måske hjælpe mig videre. ?
V h Helank

Kommentar
Fra : hegge

Dato : 07-12-02 16:43

Hej Henrik !
Tak for dit svar.
Jeg fant den i system.
Men jeg ved ikke hvad det betyder, at den skriver system error, så jeg kan gøre
noget ved det. Hvis jeg overhovedet kan.
Kunne du måske hjælpe mig videre. ?
V h Helank

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 07-12-02 16:48

ja, der kommer som regel nogle adresser og/eller navne på systemenheder, når disse fejler... Disse bruger jeg som regel til at søge på Microsofts hjemmeside hvis de har noget med MS-enheder at gøre. Det hjælper i fejlfindingen. Mange ting spiller ind, især ved upload (adsl, modem eller anden forbindelse...)

Det er som at finde en nål i en høstak....nogle gange.

Henrik

Kommentar
Fra : hegge

Dato : 07-12-02 17:02

Det var lige det svar jeg var bange for st få
Jeg har, da jeg var inde og se på errormeddelelsen svaret ja til at videresende den til MS,
men de havde ikke noget svar til mig. Jeg må vel så ind og kigge på MS hjemmesider og se
om der evt. ligger noget der ligner. Men nu lærte jeg da, hvor jeg kan finde de logfiler.
Det er jeg meget glad for. Det er jo et skridt på vejen
Mange tak for hjælpen.

V h Helank