|
![](/images/profiles/StandardIcons/embas.jpg) | Kommentar Fra : steno ![Fire stjerner](/App_Themes/Normal/images/stars/small/star40.gif) |
Dato : 05-05-06 01:55 |
|
Hej o.v.n.
From: Mail Delivery Subsystem <MAILER-DAEMON@singnet.com.sg>
Dem har jeg selv fået flere gange. Nogen gange viser det sig, at modtager har fået mail- andre gange er det fordi modtagers inbox er fyldt - eller har et max. I et par tilfælde har jeg glemt, at pakke filen som rar eller zip- så anses filen som virus. Andre gange har jeg fået meddelelsen hvis jeg har sendt for mange filer i samme mail. Det er der manges inbox der går kuk i. I alle de tilfælde modtager du sådan en mail. Det er altså ikke din opsætning af outlook/outlook-express den er gal med.
Hilsen steno
| |
![](/images/profiles/icons/185855.jpg) | Accepteret svar Fra : miritdk ![Tre en halv stjerne](/App_Themes/Normal/images/stars/small/star35.gif) | ![Fire stjerner](/App_Themes/Normal/images/stars/big/star40.gif) Modtaget 200 point Dato : 06-05-06 10:46 |
|
et lille ps - ofte er det fordi postserver til modtageren er nede nu og da - eller vedkommende der skal have mailen har en overfyldt mailbox pga tilknytning til webmail.
Har du kigget i den vedhæftede fil/ det link der evt ligger i stedet ???
Jeg oplever det igen og igen med en der bruger tele2 - ingen forandring - ud af 10 mails modtager hun den ene - og jeg får maildæmonen - varierende fra 2 dage til 14 dage - det er simpelthen for dårligt .
Det KAN jo også ske at du for eks har skrevet forkert i mailadressen - bare et lille ubetydelig detalje
| |
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/User_Message.gif) | Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|