/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Selvstændige
#NavnPoint
JensT 1078
ans 890
Busken 815
ampere 733
Teil 690
transor 665
peet49 625
refi 580
Gambrinus 510
10  Kortoverv.. 508
højtryksrenser
Fra : mingg
Vist : 1121 gange
100 point
Dato : 29-04-06 21:35

i december 2005 købte jeg en ny højtryksrenser og den frostsprang i januar, jeg fik den lavet ved den den lokale smed da de sage at hvis jeg selv lavede bortfalt garantien

nu er den så gået i stykker igen, men smeden siger at det ikke er omfattet af garantien
kan det være rigtig

 
 
Kommentar
Fra : domismik


Dato : 12-11-06 14:38

Ja - det lyder ganske rigtigt.

Point tak

Accepteret svar
Fra : domismik

Modtaget 50 point
Dato : 12-11-06 14:42

Ved nærmere eftertanke...

Om produktet er omfattet af garantien, afhænger af hvad der står i købsbetingelserne, men også om det der nu er gået i stykker har noget med den frostspringning der skete i januar.

Garanti er jo ofte defineret som "mod fabriksfejl" og kan den nye fejl henføres herunder, og den ikke har noget med din lokale smeds reperation at gøre, bør garantien dække.

Point tak


Godkendelse af svar
Fra : mingg


Dato : 15-11-06 23:05

Tak for svaret domismik.

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste