/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
gratis spil
Fra : Besse50
Vist : 392 gange
20 point
Dato : 14-04-06 15:49

Hej Alle

Jeg har fået en interesse i at side at spille hver dag, på gratis spil. Følger med i de daglige puzzlespil. Når jeg skal til at hente spillet, bliver jeg sendt videre til shockwave.com......hvorfor gør jeg det...jeg har ikke vøret inde og ændre noget....kan I hjælpe mig med problemet...

Besse

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-04-06 15:54

Ta lige og rens computeren for spyware.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-04-06 15:58

Spillet ligger hos Shock Wave, www.gratisspil.dk linker bare til forskellige spilsites rundt omkring

Kommentar
Fra : Besse50

Dato : 14-04-06 15:59

ja, men har i forvejen microsoft beta, zonealarm, og avg'en.....skal jeg bare køre beta'en en gang og problemet er vøk eller har du et bedre forslag...

Kommentar
Fra : Besse50

Dato : 14-04-06 16:00

kortoververden

Jeg har hele tiden kunne spille på gratis spil....uden at blive sendt videre....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-04-06 16:04

Når du siger Gratis spil hvilken side mener du så?

Kommentar
Fra : Besse50

Dato : 14-04-06 16:12

når man går ind på den side der hedder gratis spil.dk kan man bl.a. spille dagens puzzlespil. Når jeg så klikker mig ind for at spille spillet, bliver jeg sendt videre til shock wave....det har den ikke gjort før, og jeg nu ikke spille det spil jeg gerne vil....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-04-06 16:16

Det har den altid gjort, men det er rigtigt at layoutet for siden er ændret radikalt.

gratisspil.dk er en side der linker til andre spoil, de har dem ikke selv liggende, så det handler om at du er blevet sendt videre uden at have været opmærksom på det tidligere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-04-06 16:22

Besse50 - mange af spillene bruger schocwave - det skal derfor installeres for at de kan spilles - jeg har lige været inde for at kigge og det gælder for de fleste af dem - så du skal installere for at bruge dem ... har du den ikke gøres du klar på det ved at der for eks står " installer/hent flash"

Kommentar
Fra : Besse50

Dato : 14-04-06 16:39

Godt så......hvor finder jeg det shock wave der skal installeres. Jeg har lige været inde og oprette mig som member på shock wave...for at se om det kunne hjælpe..men nej....problemet er stadig det samme.
Har lige forsøgt at spille puzzlespil inde på gratis spil.dk. Når jeg trykker på start spillet, bliver jeg sendt videre....
Har installeret flash...men .....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-04-06 16:49

Du er hele tiden blevet sendt videre og det vil du blive ved med, da spillet IKKE ligger hos Gratisspil, men på en anden side som de linker til..... Hvorfor er det så svært at acceptere???????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-04-06 16:54

er du sikker på du ikke mistolker noget - for eks er der (har jeg lige set) på nogen af spillene først en reklame der kører før du kan komme videre

OG.. når den beder om at du installerer så gør det - før eller siden husker den det .

ps.. på nogen af spillene skal der installeres nogle activex objecter for overhovedet at kunne spille dem - det er så op til dig om du vil det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-04-06 16:57

http://games.yahoo.com/games/front prøv at kigge her - der er mange af de samme spil - nogen kræver du installer andre ikke.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 20 point
Dato : 14-04-06 17:00

ser lige du er ny på kandu - så velkommen til og lad dig ikke skræmme af den lidt rå tone der kan dukke op af og til - der er lige så mange hyggelige indslag

Godkendelse af svar
Fra : Besse50

Dato : 14-04-06 17:31

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-04-06 17:33

hmm - fandt du ud af det ?????