/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Starte fra et link
Fra : cesar
Vist : 467 gange
200 point
Dato : 01-04-06 16:45

Hej
Jeg har fået et problem som jeg håber i kan hjælpe mig med. Når jeg klikker på et link i oe åbner der kun en blank side. Jeg har prøvet en masse programmer for at få det til at virke bla. Pc Doc pro. Registryfix, softwaredoctor, windoctor, kørt virus scan flere gange. Jeg kan dog få det til at virke ved at gå ind i denne computer funktioner- mappeindstillinger-filtyper- URL:HTTP- avanceret-rediger og ok og det samme med UHL:HTTP med mulighed for beskyttelse af perso... Men når jeg lukker ned og starter op igen er den gal igen og jeg får at vide at explorer ikke er min faste browser og skal klikke ok for at blive det igen. Det er kommet inden for den sidste uge og jeg ved ikke hvorfor. Kan det være en fil der mangler i start ??. Er der en der precis ved hvor jeg skal sætte ind da jeg har prøvet så mange ting at jeg kører i ring med de samme ting og programmer.
Jeg kører XP Pro

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 110 point
Dato : 01-04-06 17:24

Noget kunne tyde på snavs på din pc. Så prøv at køre en hijack og evt sende den til arlet eller spywarefri.

Se ind på www.arlet.dk - Her kan man altid blive klogere!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-06 17:42

KAN også være du kører en webmail og i farten har sagt ja til at den skal være standard !!!!!

linket i mailen er normalt ikke til at komme til pga popup-stoppere - prøv at klikke ctrl eller shift og se om det løser problemet.

ellers ening med severino

Kommentar
Fra : cesar

Dato : 01-04-06 19:31

Når jeg klikker på et link åbner der et tomt vindue så må jeg copierer og indsætte linket i vinduet for at komme videre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-06 08:58

Citat
omgå dette problem ved at benytte en af følgende metoder Klik på Funktioner i Internet Explorer, klik på Internetindstillinger, klik på Avanceret, og klik derefter for at fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Send altid URL-adresser som UTF-8 (kræver genstart).
eller - Indsæt URL-adressen i feltet Adresse i Internet Explorer.

iflg microsoft

Kommentar
Fra : cesar

Dato : 02-04-06 12:23

Jeg har fjernet markeringen som foreslået og genstartet men med samme resultat som før. Jeg har nu instaleret Monzilla Firefox og det kører uden problemer så fejlen må vel ligge i Eksplorer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-06 12:41

tjah måske - har aldrig haft problemet selv

Godkendelse af svar
Fra : cesar

Dato : 07-04-06 10:45

Problemet løst. Jeg genaktiverede disse filer. Fra start og kør skrev jeg: regsvr32 uulmon.dll tryk på ok. shdocvw.dll ok. actxprxy.dll. mshtml.dll. browseui.dll. shell32.dll. Hvilken af komandoerne der gjorde udslaget ved jeg ikke, men det virker nu. Jeg giver pointene til Severino for linket til arlet.dk