/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
cpi olivercity
Fra : ise
Vist : 410 gange
200 point
Dato : 04-03-06 18:50

jeg har lige sat nyt 45kmh/t forrør på smidt dyse 52 af h .......... til så den kører ca 70 kmh/t men det føles ikke som 70;hvd vil der ske hvis jeg fjerner skiven og har set at der både er 30kmh/t og 45kmh/t skive til den,så mit spørgsmål kommer her = er det hele skiven der skal fjernes eller skal jeg skifte min 30kmh/t skive ud til en 45kmh/t skive ?????????????

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 04-03-06 22:00

Hvis du vil køre lidt over 45, så sætter du 45 skiven i, hvis du vil køre stærkt, så skal der ikke være nogen skive imellem varioremskiven.
Der er også vejledning på nettet hvis du vil have det?
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : ise

Dato : 05-03-06 14:06

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : ise

Dato : 07-03-06 09:04

den kører 65-70 kmh/t nu men vil godt have lidt mere trækkræft og vil det hjælpe hvis jeg piller skiven ? der er 5,8 grams ruller i som standard og dem kører jeg rundt med !?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-03-06 14:20

Du får ikke mere trækkraft af at pille skiven, men du kommer op på en størrer topfart, da den så kan geare højere op.

smidt dyse 52 af h .......... til, ja man hvad satte du i, det skal nok være en dyse omkring 70
Lidt lettere ruller kan godt give lidt mere acceleration(Trækkraft), men også mere larm. De skal nok være på 4,5 g
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ise

Dato : 08-03-06 05:51

Hejsa palle..........jeg har sat en dyse 62 i tænkte på 10 nr. højre end standard må sgu være godt og den kører + starter os godt med den er mere imt i om det ville hjælpe med 4,8g ruller,så er man gået et gram ned..........ved ik hvad det har af betydning,tror du det er for lille en dysse ? har max kørt 5 km i træk på den siden jeg købte den,så den er jo dårlig nået at blive varm pga. vejret ! alt i alt har den kørt 29 km ifølge speedometeret

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-03-06 19:15

Man kan aldrig helt sige hvilken størrelse dyse der skal i, det skal prøves frem, men 62 er sikkert fint nok.
Om det er 4,5 eller 4,8 g ruller er nok ikke af den største betydning, såå
VH Palle Hansen