|
|
Jeg ville nok få dem til at sende en adresselabel. Det er jo dem som har kludret.
| |
|
Jeg ville nok få dem til at sende en adresselabel. Det er jo dem som har kludret.
| |
| Accepteret svar Fra : pallebhansen | Modtaget 300 point Dato : 04-03-06 12:27 |
|
Jeg syntes nok også at de skulle sende en adresselabel, men det koster jo også at sende.
Så hvorfor ikke bare gøre som firmaet siger, de ønsker ikke at blive blacklistet i edbpriser mm, så jeg ville stole på dem.
VH Palle Hansen
| |
| Kommentar Fra : steno |
Dato : 12-04-06 21:55 |
|
Nu skriver du ikke, hvilket firma du har handlet med. Er det dansk eller udenlandsk ? Det er normalt, at firmaer skriver Handelsbetingelser på deres hjemmeside. Leverings betingelser, terms of conditions. Du må gå ind der og kikke efter. Der står ganske sikkert, at hvis du fortryder dit køb, får du varens pris refunderet, men at du selv skal betale for forsendelsesomkostninger fragt/porto. Det er alm. brugt.
I dette tilfælde leverer de en forkert vare, som de erkender. De ønsker bare varen retur inden de fremsender den rigtige til dig. Dennne praksis er indført fordi man har masser eksempler på, at hvis de sender den rigtige vare løber de risikoen for at den vare de skulle have retur ikke kommer. Jeg kan fortælle dig at Gyldendals Bogklub bruger samme praksis. Du betaler portoen på returvaren. Når de så får varen retur fratrækker de det på den nye faktura. Det er ganske almindeligt. Så det kan du roligt gøre.
Hilsen steno
| |
| Godkendelse af svar Fra : tadeo |
Dato : 10-07-06 14:52 |
|
Tak for svaret pallebhansen.
Jeg stolede på dem, købte en adresselabel,
fik alle penge retur
Mvh
Tadeo
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|