/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Andel
Fra : upyoursmate
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 27-02-06 23:36

Hvor er det man bliver skrevet op til en andelslejlighed/bolig? Jeg har hørt at der er en side hvor man kan blive skrevet op til alle i f.eks. København.

Mvh. U

Accepteret svar
Fra : lyhne1

Modtaget 100 point
Dato : 28-02-06 07:11

JEg har kun prøvet i Næstved, og der var ingen muligheder for at blive skrevet op.

Du kan eventuelt ringe/skrive til din kommune og bede om en liste med andelsboligforeninger.
På sådan en liste er så nogle kontaktoplysninger, men ikke for alle foreninger. Vi måtte ringe til nogle ilfældige beboere og få nummeret til formanden.. Men det fik os såmænd også ind

Held Og Lykke

Lyhne1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-02-06 08:32
Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 28-02-06 11:46

Du kan ikke blive skrevet op til alle andelsboliger, det kommer an på hvilke regler andelsboligforeningen har sat. Jeg bor i andelslejlighed i København, og der har vi kun en intern venteliste (hver andelshaver kan sætte én på listen) men ingen ekstern.

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 01-05-06 14:58

Tak for svaret lyhne1.