/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Smartcard (Funcard Guldkort)
Fra : ivanovic1
Vist : 912 gange
120 point
Dato : 22-11-02 14:31

Hej er der nogle der ved, hvordan man kan kopiere/klone et smartcard med kode (f.eks. et funcard eller guldkort). Er der et program der kan gøre det, f.eks. ligesom CloneCD hjælper en med at kopiere/klone en CD.

Hilsen Ivanovic1

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 20-08-04 10:55

Luk venligst spørgsmålet, hvis dk´s svar var tilfredsstillende :)

Ellers kom med nye oplysninger :)

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 20-08-04 12:37

Da dk kun er kommet med et formodet svar kan jeg ikke lukke medmindre jeg giver dig 120 point og det gider jeg ikke

Så jeg venter på at dk kommer med et svar så skal jeg nok lukke så han kan få 120 point

Ivanovic1½

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 120 point
Dato : 20-08-04 13:50

hejsa
vi prøver igen så

det kan ikke lade sig gøre at kopier et orginalt kort
kun aflæse det.
men til at kopier et funcard og lign, skal du bruge en
card reader/writer, som du kan finde rundt om på nettet.
brinck.dk keyacrd.dk m.fl.
du skal vide at det er strafbart at kopier og eje sådanne kort (piratkort

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 20-08-04 19:04

Tak for svaret dk.