Strømfordelerdækslet er helt nyt, og det er rotoren også.
Jeg kan godt forstå du fik dig et grin over min "plumpe" hehe.
Jeg får mig selv nogle gode grin inde på knallertdelen af denne hjemmside.
Det er der jeg har mest expertise, næppe her.
Der sidder helt nye NGK 1K ohms hætter på. De gamle var af ren gummi med direkte kontakt til tændrøret.
Tændspolen er en Bosch, og der står noget med 1,8 ohm på den. så ikke rigtig efter.
Jeg har så vidt muligt forøst at undgå utætheder, men jeg ender nok med at pille karburatoren af igen, når jeg finder mit flydende pakning.
Motoren dykker i træk, når jeg accelerer, og det er også ved høj fart.
Som om at gnisten forsvinder mere når jeg vil sætte farten op.
Hvis jeg trykker speederen i bund ved tomgang, så er den lige ved at gå ud, nogle gange.
Jeg plejer at ha motor-logisk sans, men denne franske prinsesse, er lidt for snobbet til at jeg fatter noget som helst.
Hvis så bare man havde angang til det rigtige måleudstyr osv.
ps. Hvis nogle her går op i point, så bare sig til, så jeg hæver dem gerne.
Jeg har rigeligt at give ud af.
(min næste bil skal være elektronisk i indsprøjtning og tænding) hehe.