/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
TABS/AKKORDER TIL POPSTAR JON's SANGE???
Fra : hduejensen
Vist : 374 gange
40 point
Dato : 21-11-02 23:31

Jeg skal optræde til et arrangement, hvor jeg skal lave en "parodi"-medley med Popstar Jon's sange, men jeg kan ikke finde hverken noder, akkorder, tabs eller tekster. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det???

Kommentar
Fra : technet

Dato : 22-11-02 01:21

det har jeg godtnok ikke lige begreb på men noget jeg kan finde så er det sådan noget som det her og det lyder da
intresant
http://www.notation.com/

Accepteret svar
Fra : Klojs

Modtaget 40 point
Dato : 03-12-02 02:24

http://jonmusic.tv2.dk/musik/

Hvis du scroller ned, så kan du se alle melodier til venstre for hans billede. Hvis du klikker på "læs" kan du da læse teksterne.

Jeg tvivler på du kan finde akkorder osv. endnu.

Kommentar
Fra : arnemon

Dato : 04-12-02 12:00

jeps. jeg mangler osse klodserne. men her fandt jeg teksterne :
jon-obsession.dk

Kommentar
Fra : hduejensen

Dato : 11-12-02 20:36

Jeg har ikke problemer med at finde teksterne, men jeg mangler stadig akkorderne/tabsene... Er der slet ingen derude der kan finde ud af sådan noget?

Kommentar
Fra : GodSpeedDK

Dato : 16-01-03 20:18

Jeg har lyttet "(I Will Miss You) Endlessly" m. Jon af, og her er hvad jeg kom frem til:

Vers:
|F|F|C|C|Bb|Bb|C|C|
|F|F|C|C|Dm|C|Bb|Bb|
Omkvæd:
|F|C|Bb|Bb| x3
|Dm|C|Bb|Bb|
B-stk ("I know your love...") efter 2. omkvæd:
|Am|Am|Bb|Bb|Am|Am|C|C| x2

Der er vistnok en lille variation i stykket efter 3. vers, men det kan du selv finde ud af.

Kommentar
Fra : MiniMe

Dato : 28-01-03 21:16

Hej....

Er det muligt, at finde andre nyere (gerne danske med også udenlanske) sange med akkorder på nettet?

Kan ikke rigtig finde nogle.....

MiniMe

Kommentar
Fra : GodSpeedDK

Dato : 02-02-03 23:20

Hvis du skal finde udenlandske sange med akkorder, tabs, m.m. så kig på www.olga.net. Her er der rigtig mange. Ellers brug Google (www.google.com), og søg på f.eks.: "akkorder+jon" el. "tabs+jon". På den måde kan du finde det meste (hvis det altså overhovedet findes).

Håber det kan hjælpe

Kommentar
Fra : theBatman

Dato : 28-07-03 13:28

jeg håber dette link kan åbnes...
http://www.mxtabs.net/songs.php?path=Guitar,j,7021,Jon+N%F8rgaard
hvis det ikke gør så gå ind under - www.mxtabs.net og i søgemaskinen skriver du jon.. så trykker du på jon nørgaard i søgeresultaterne, og så har du dem... god fornøjelse..!