/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
anabolske steoider
Fra : missToft
Vist : 512 gange
20 point
Dato : 19-11-02 20:11

Hvad er grænsen...... hvor mange kan man tage før det er skadeligt.....
Har hørt at kurven er på : 50, en anden siger 300, en tredje siger 375.....
Hvad er Kurven...?????????

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 20-11-02 12:10

Hej missToft.

Jeg har ikke spor forstand på anabolske steoider, da jeg aldrig kunne finde på
at tage noget sådan. så hvis jeg skulle sætte en grænse, så ville jeg sætte den
til 0.
For man har da hørt om mange som er blevet syge af det, og jeg tror bestemt
ikke (uanset hvor meget eller hvor lidt man tager) at det er spor sundt for kroppen.

Med venlig hilsen
Mone

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 20 point
Dato : 20-11-02 13:56

- anabolske steorider er på dopinglisten - og det kan jeg næppe tro er for sjov de findes der - seriøst hvis du gerne vil træne ( antager det er grunden til du indtager skidtet ) så husk lige at dit hjerte er alvorligt udsat, og hjertestop er en risiko.....

så pump noget stål ( eller hvad det hedder i fitness-sprog )
mere om doping her : http://www.sportslex.dk/dk/a/2/doping.htm

og mere endnu : http://www.doping.dk/sideforloeb.asp?artikelID=341

skal du absolut bruge det skidt - hvad så med proteinpulver, ( det er jeg heller ikke tilhænger af ) men det er dog ikke så farligt som anabole stoffer

OG TILSIDST lidt DRUGinfo : http://www.bodyhouse.dk/idealbb/_druginfo.asp
så kan du læse alle bivirkningerne her - regner ikke med du er professionel BodyBuilder ( for så spurgte du ikke her )

på med vanten - anabolske steorider er IKKE for sjov hverken til træning eller ønsket vægttab.

Kommentar
Fra : missToft

Dato : 21-11-02 18:10

Hey.......!!
Det er ikke for jeg vil tage dem...!!!!!!!!!!!!!!!
To af mine gode venner er på dem....!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-11-02 18:21

Hey selv - det kan vi jo ikke vide ( det ved vi så nu )

- men dine venner bør ikke tage dem - men det ved du jo så godt.
Jeg kender ikke grænserne men du kan jo evt. prøve at besøge siden netdoktor.dk og spørge deroppe.

desværre er folk der er på den slags svære at tale fornuft med.
På denne adresse ( http://www.netdoktor.dk/Q&A/filterpage.asp?redirUrl=/filter/redirect.html ) kan du spørge lægen, læg bare lige mærke til de ikke garanterer alle får svar !! ( prøv evt. også debat/forum )

Fnollerpige

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-11-02 18:24

her kan du se et spørgsmål om samme emne udover det er der en "doping-linie" man kan ringe til - adressen står nederst på siden, de må da kunne hjælpe dig

Lad evt. dine venner læse med .....

http://www.netdoktor.dk/Q&A/answers.asp?QID=384&CID=39&p=1

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 21-11-02 19:04

Hey selv - også fra mig. Du kunne jo bare lige have skrevet "for jeg er så ked af det, for to af mine gode venner er på dem" ik', men som Fnollerpigen skirver, (det ved vi så nu) og tak for det.

Prøv at gå herind http://www.doping.dk/visArtikel.asp?artikelID=5 de må da kunne hjælpe dig.

Venlig hilsen
Mone hey