/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Cd/dvd emulation software has
Fra : Pete.Sinner
Vist : 400 gange
50 point
Dato : 14-01-06 18:19

hjælp jeg har købt call of duty 2..... men min pc skriver..........

Cd/dvd emulation software has been deteced. Please disable all cd/dvd emulation software and re-start the game

jeg har afbrudt alt hvad jeg kan finde med cd og dvd men uden held

hvad skal jeg gøre mvh peter
--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 14-01-06 21:29

Prøv at starte computeren i fejlsikret tilstand og se om du kan køre spillet.

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 50 point
Dato : 15-01-06 03:24

Hej Peter, der sker det at når pcen finder en Emulator til Enheder, tror spillet at det er en pirat version.
og derfor afviser den spillet, men du kan hente et program der hedder SR7.Stop v1.2 på det nedestående link. Du skal bare udpakke filen et sted på pcen, åbne programmet og Trykke "Hide", dette program gør at dine emulerede drev bliver usynlige for spillet,
http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_utils_8.shtml#SR7.Stop
... det burde virke, men hvis ikke kan du også prøve at hente en crack til spillet, hvis ikke du har opdateret spillet efter installationen, kan du bruge Deviance - No CD Crack til version 1.0
http://megagames.com/cracks/html/c917300_0.htm

Godkendelse af svar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 15-01-06 07:52

tak tak tak nu virker det...........længe leve kandu....... Tak for svaret steno. )))))))

Kommentar
Fra : steno

Dato : 15-01-06 12:54

Hej Peter !

Det var godt at høre.Tak for points.
Venlig hilsen
steno