/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
spil
Fra : 234
Vist : 390 gange
50 point
Dato : 07-11-02 21:36

Hej !
Hvor kan jeg finde snydekoderne til playstation 2 spillet tour de france?

Accepteret svar
Fra : wertywerty

Modtaget 50 point
Dato : 08-11-02 04:39

Her er snydekoderne til tour de france....

[Master]
0E3C7DF2 1853E59E
EE8CEEA6 BCA99C80

Ubegrænset penge
DEAF1C62 C19E7B82

Ubegrænset vandflaske
D1C86CA2 FB299B83

(hmm, jeg kan åbenbart kun kommentere, ikke svare!!!!)

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 08-11-02 11:33

Hej wertywerty,

det er nu heller ikke nødvendigt... en kommentar ka' også være et svar... samt en kommentar ka' også accepteres som et svar... man behøver ikke at bruge et formodet svar...

for det meste er et formodet svar mere til bøvl en gavn... et formodet svar har den negative bivirkning at det lukker et indlæg efter et vist tidsrum hvis det ikke er blevet accepteret eller afvist... en go' fidus hvis du gerne vil have point og vedkomne der stiller spørgsmålet kun tror at man ka' acceptere et formodet svar, eller ikke ved man ska' afvise et formodet svar hvis man ikke har fået løst sit problem...

mht. til at smide det som en kommentar ka' den der stiller spørgsmålet selv afgøre om de ka' bruge svaret(Kommentaren) og om de får løst deres problem... bivirkningen hvis man gerne vil ha' point ka' være at man ikke får sin kommentar accepteret som svar... fordi vedkomne der har stillet spørgsmålet måske ikke er klar over at man ka' acceptere en kommentar som svar... men så har man da i det mindste hjulpet...

Kandu er lidt anderledes bygget op end f.eks. et par andre Hjælpe-forummer f.eks. hos http://www.eksperten.dk og http://www.solutions2all.dk, ka' man f.eks. kun acceptere et svar og ikke kommentare... men det spøjse er man også selv ka' give et svar som man så selv ka' acceptere...
hos http://www.it-ekspert.dk/ ka' man både acceptere kommentare, svar og forslag... samt fordele point... det ka' man ikke herinde hos Kandu endnu, såvidt jeg ved... men man ka' acceptere en kommentar såfremt der ikke er givet et formodet svar... ellers ska' dette afvises hvis man ønsker at acceptere kommentaren som svar... desuden ka' man ikke selv give et svar, som man ka' de andre steder, til gengæld er der mulighed for at give flere svar... herinde på kandu er det kun muligt med et ("formodet") svar... så det er lidt forskelligt fra forum til forum hvordan det er lavet...

undskyld denne lange smøre... men det korte af det lange er at en kommentar ka' altså også være et svar...

mvh.

Strarup

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : wertywerty

Dato : 08-11-02 21:12

Hej Strarup.

Ja, man skal jo lige lære det kende!
Mine 20 "sign-up" point "mistede" jeg ved at klikke køb svar da jeg ikke kunne se andre svar ved et spørgsmål og formodede ingen havde svaret, men fandt ud af at spørgsmålet var besvaret og det kostede mig de 20 point at læse et svar jeg vidste på forhånd :( , var lidt hurtig på aftrækkeren der.

Men er det ikke lidt dårligt for et forum at skjule svarene, hvis nu en bruger også havde det samme problem/spørgsmål så blev vedkommende nødt til at skrive en masse i andre threads bare for at finde ud af svaret i et en anden thread.

Hilsen wertywerty

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 08-11-02 23:34

Hej wertywerty,

tjo... det ka' vi godt blive enige om... men det er jo forskelligt hvordan de vælger at bygge forumet op... mht. Kandu har de valgt det på den måde, men jeg er ikke helt sikker på hvornår de indførte det, men jeg vil gætte på engang i maj eller juni, idet såvidt jeg husker man ka' læse spørgsmål/indlæg fra maj og bagud uden at ska' købe det... jeg bander og svovler også over det rimelig tit, bl.a. fordi min ledige point beholdning er ret lav indimellem, og jeg ikke ka' bytte mine superpoint til ledige point... det er især iriterende hvis et spørgsmål er blevet lukket uden at være løst bl.a. pga. af det jeg nævnte lidt længere oppe ang. formodet svar... også det mht. til at skjule svarene i de tilfælde hvor et indlæg eller spørgsmål reelt set ikke er blevet besvaret eller løst...

men et lille tip til dig da jeg i din profil ku' se at du er "alm." bruger er at du skifter til at være "super"-bruger, således får du 200 ledige point, som du så enten ka' købe eller stille spørgsmål for, samt hver dag man er herinde får man 20 ledige point, og hvis du får muligheden for at vurdere et tip får du udleveret 10 ledige point...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 09-11-02 00:25

Tak for svaret wertywerty.

Kommentar
Fra : wulffe83