/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bil-styling
Fra : moebius25
Vist : 523 gange
4 point
Dato : 26-07-01 18:35

Hej allesammen. Jeg søger en som kunne tænke sig at lave et sæt farvede urskiver
(Hvide), til min bil?
Så kan du lave sådanne urskiver, og gerne vil tjene penge,så må du meget gerne
skrive til mig.

Bilen er en Alfa Romeo 33 fra 1994, den befinder sig på Sjælland.

Mvh. Morten

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 27-07-01 08:13

:) Du får oprettet nogle spm angående din kære Alfa!! :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-07-01 12:25

"moebius25" <moebius25.news@kandu.dk> wrote in message
news:wCX77.429$V53.53228@news000.worldonline.dk...

> Hej allesammen. Jeg søger en som kunne tænke sig at lave et sæt farvede
> urskiver (Hvide), til min bil?

Det er der mange der sælger den slags. Prøv fx. bildillen.

> Så kan du lave sådanne urskiver, og gerne vil tjene penge,så må du meget
> gerne skrive til mig.

Jeg ved godt at du sidder på kandu.dk, men jeg tror hellere at jeg må gøre
dig opmærksom på, at dine indlæg havner i dk.fritid.dk på usenet, og indlæg
omkring handel er ikke tilladte i denne gruppe. Du kan i stedet prøve at
sætte din newsreader op, og skrive et indlæg i news:dk.marked.privat.bil

/Claus

Kommentar
Fra : Madsen1

Dato : 29-07-01 16:35

hej
jeg kan lave dem til dig ring for en pris tlf 51308219
ps jeg unlocker også alle nokia'er pris kun 75 kr og har du en nokia 3210 kan jeg komme vibrator og to spil mere i den for 80 kr
mvh Thomas

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 29-07-01 16:39

madsen --> Er ved at være trætte af folk der unlocker nokia

Kommentar
Fra : moller_3000

Dato : 31-12-01 01:28

kan det også laves til en kadett d gte den me olietryk, spændingsmåler og det hele?

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 4 point
Dato : 07-07-02 20:17

Vær sød at lukke spørgsmålet hvis du har fået det besvaret