/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Creative Mp3-afspiller
Fra : epidedymittis
Vist : 393 gange
300 point
Dato : 11-10-05 13:16

Jeg har erhvervet mig en Creative Zen Touch, og er stødt ind i nogle problemer.

Når jeg overfører musik til den, går den i "hak", og jeg blir nødt til at trykke på reset-knappen.

Skal afspilleren være tændt eller slukket når man overfører, og kan jeg bare tage USB-stikket ud når jeg er færdig?

Nogen der har erfaring med denne afspiller?

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 11-10-05 13:44

Skynd dig at få skidtet byttet eller pengene retur.. Du er den 3. jeg hører om der har problemer med denne afspiller.
Min svoger havde en med samme problem som du beskriver, efter at have fået den byttet i butikken 2 gange - hvor der begge gange også var problemer - opgav han og krævede pengene tilbage.
Så jeg mener det: Køb noget andet godt for alle de penge.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 11-10-05 13:53

Jamen det kan da ikke være rigtigt!
Der er SÅ mange gode anmeldelser af netop den afspiller. - Og den virker da også upåklageligt, når først den er væk fra computeren. Jeg ve ik om jeg formulerede mig korrekt, men filerne kan godt overføres, og lige når de er blevet det, skal man "resette" afspilleren. Filerne bliver altså ikke slettet, men det koster en del batteri, og øger min irritation.

Accepteret svar
Fra : Moggi

Modtaget 300 point
Dato : 12-10-05 20:59

Ok.. Jeg har bare hørt dårligt om den nogle gange nu..
Men som du skriver, mener jeg stadig at du skal gå i butikken med den. Den må jo anses for at være defekt når den ikke kan det som den lovede.
Hvis den var min - og jeg ikke havde haft den i mere end 14 dage - ville jeg kræve en ny i stedet. Hvis der så kommer noget smart med at de absolut vil reparere på den, ville jeg henholde mig til at enten giver de mig en ny, eller også kræver jeg at handelen går tilbage (regelen om 14 dages fortrydelsesret).
Mvh.

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 13-10-05 12:39

Tak for svaret Moggi.