Jeg kan ikke se at fejlen kan ligge andre steder end ved ovnen - der er sikkert flere apparater tilsluttet HFIrelæet og hvis du har tjekket og brugt udelukkelsesmetoden og derved konstateret at det kun er ovnen der får relæet til at falde og ingen af de andre - jamen så må fejlen jo være dér.
Når man ringer til servicestedet får man jo en ret kompetent person i røret - der skal du give en fejlbeskrivelse og så kan du jo fortælle som det er, så vil personen kunne fortælle om sandsynligheden for fejl i ovnen er tilstede.
Hmm..jeg er selv engang blevet 'reddet' af denne telefonperson i et servicecenter - vi havde fået vor første opvaskemaskine og den skulle indvies efter en rund fødselsdag - hold da helt op...døren kunne ikke åbnes. Alle de mandlige gæster var ude og forsøge sig, den ene klogere end den anden
Resultatet udeblev trods ihærdige forsøg og jeg BANDEDE
Festen var selvfølgelig en lørdag og da jeg var SUR bestemte jeg mig for at ringe tidligt mandag morgen og´klage helt vildt og forlange service nu omgående!
Det gjorde jeg så - personen i den anden ende af røret udviste en engels tålmodighed...da jeg havde brokket mig færdig og kommet med mit 'service NU - LIGE NU', lød det så - liiige så høfligt, stille og dæmpet 'Har du husket at slå børnesikringen fra?'.....
Ordet 'undskyld' er et fantastisk godt ord - og det blev brugt
Nå....jeg må hellere skrive en bog om det (?) - det var jo et sidespring af de store
Undskyld (*GG*). Ring du til servicestedet og fortæl det som det er - det ville jeg gøre
Venlig hilsen vil.du/Dorthe