/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hjælp til Honda Vison søges!
Fra : dummi
Vist : 323 gange
140 point
Dato : 22-07-01 22:45

Heysa...
Når den står på støtteben, og jeg giver gas...ingen problem, men når jeg vil prøvekøre den, ups..straks værre......den trækker ikke, nogen som kan hjælpe mig?
Det er et stort problem for mig

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-07-01 22:59

Sun, 22 Jul 2001 20:44:30 GMT, skrev dummi, på 11 linier, i
<KUG67.5374$Qn.412227@news000.worldonline.dk>, :

>Heysa...
>Når den står på støtteben, og jeg giver gas...ingen problem, men når jeg
>vil prøvekøre den, ups..straks værre......den trækker ikke, nogen som
>kan hjælpe mig?
>Det er et stort problem for mig
Lyder som den jeg solgte for lidt over et år siden
Prøv og skil den ad og kik det hele efter.
Det gad vi ikke dengang.

--
Med venlig hilsen
Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 140 point
Dato : 23-07-01 18:24

Det skal forstår sådan at den kører men trækker dårligt ik ?

Kommentar
Fra : dummi

Dato : 23-07-01 20:51

Det skal forståes således....den trækker overhovedet ikke!!!

Altså....den kan ikke engang trække sig selv...

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 24-07-01 16:13

En god måde at rense udstødningen på er ved at sætte en prop i enden på den og fylde den med kaotisk soda.

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 24-07-01 16:18

Lige en tilføjelse :

Kaotisk soda kan fx købes i brugsen.

Det er beregnet til at rense forstoppede afløb med! Bland det op med vand som foreskrevet og hæld det i potten og lad det stå en dags tid, så burde der gerne være renset godt ud i den! Husk at bruge gummihandsker, det er ikke særligt sjovt at få på fingrene!

Så skulle dit problem være løst :)

Kommentar
Fra : dummi

Dato : 25-07-01 17:28

Glem alt om at hjælpe mig......Jeg har fundet ud af det via en reperationshåndbog....men tak til alle jer, som prøvede og hjælpe mig.
Den kører ganske fint nu, og skal bare sælges!!!

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 25-07-01 17:57

Hvad var der i vejen ?

Kommentar
Fra : dummi

Dato : 25-07-01 21:57

Da det er første gang, at jeg ser sådan en synes jeg at det er gået meget godt for mig.
Men nu til det:
no 1: Variomatic rullerne sad skævt.
no 2: svinghjulet til tændningen havde ødelagt stiften i notgangen med det resultat at tændningen ikke passede mere.

Kommentar
Fra : dummi

Dato : 06-08-01 22:21

Har slet ikke hørt fra gibson....er du ikke tilfreds med mit svar?

Godkendelse af svar
Fra : dummi

Dato : 06-08-01 22:32

Tak for svaret gibson.