/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
spil
Fra : stefie
Vist : 306 gange
70 point
Dato : 07-09-05 20:32

Hej har lidt meget brug for at få hjælp til til at findet et spil der hedder port of call. har haft fundet det men når jeg installerer det på min bærbar kørerd et alt for stærkt.... ved godt jeg ikke har meget at gi af men håber der sidder en der bærer over med mig og sender mig et svar...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-05 20:41

Jeg kan ikke huske hvad programmet hedder, men der findes et der nedsætter hastigheden til det halve.... måske der er en der kan huske navnet, når først fodboldkampen er slut )

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-09-05 20:48

Jeg MENER det hedder Moslow! Prøv at hent det!

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Moslow+download&meta=

Kommentar
Fra : stefie

Dato : 07-09-05 20:51

epidedymittis der er rigtig mange ved det navn tror du at du kan komme det lidt nærmer...??ss

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 80 point
Dato : 07-09-05 21:04

http://www.allowe.com/Larry/troubleshooting.htm

Lidt ned på siden står der:

I. Mo'Slo supposedly works on processors up to at least 750 Mhz and can slow them down up to 98 percent, with a hotkey on/off button, popup display, etc. Check their site for the latest versions. They have both paid and freeware.

Klik her på Mo'Slo

Kommentar
Fra : stefie

Dato : 07-09-05 21:10

tak prøver sener kan sku ikke lige helt finde ud af det, syntes ikke heg kan se det du har skrevet nogen steder på siden er ikke ligefrem et stort geni herinde, ss

Kommentar
Fra : stefie

Dato : 07-09-05 21:10

tak prøver sener kan sku ikke lige helt finde ud af det, syntes ikke heg kan se det du har skrevet nogen steder på siden er ikke ligefrem et stort geni herinde, ss

Godkendelse af svar
Fra : stefie

Dato : 07-09-05 21:11

Tak for svaret epidedymittis.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-09-05 21:46

Det er heller ikke skide nemt det program. Men det er det bedste efter min mening.

Selv tak stefie!