|
| Kommentar Fra : RyeJensen |
Dato : 02-09-05 17:59 |
|
Ja, der er ingne lovkrav om kundeservice, omend det måske var værd at overveje.
Så det eneste du reelt kan gøre, for at straffe dem er, at flytte dit engagement til et andet firma.
| |
|
Ja Rye, det var selvf. også en mulighed. Men de har squ ærligt talt fortjent noget dårlig PR først.
| |
|
Helt fint dreyer, men husk som RyeJensen skriver at det nemmeste er at finde et andet firma. Det er heller ikke uden personlige omkostninger, måske at skulle deltage i DR-Kontant. Men som sagt synes jeg squ de fortjener noget dårlig PR.
| |
| Kommentar Fra : dreyer |
Dato : 03-09-05 12:21 |
|
Hej! De har jo allerede her fået dårlig PR, og jeg er da vist langtfra den eneste der har klaget over dem gennem tiden. TDC og CyberCity synes at være de eneste der undgår de store klager. Førstnævnte er vist dyrere (eller er de stadig det?), men jeg kan da ikke lade være med at tænke på, at de muligvis ku' ha' en finger med i spillet når det går så dårligt for de andre, da det jo er dem der sidder på kablerne. Jeg finder det i hvert fald stærkt betænkeligt den måde det bliver kørt på, men det er så bare min personlige mening.
Hilsen
Dreyer
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 05-09-05 11:12 |
|
dreyer
DU spurgte: "Kan det virkelig være lovligt at have så ringe service? Hvad kan jeg gøre for at få skred i tingene?
Du bestemmer jo hvem der skal ha point, men du valgte forunderligt nok at gi dem til Kandunarren arne jakobsen, som ikke svarede fyldestgørende på dit spørgsmål, hvor imod Rye Jensens svar:
Citat "Ja, der er ingne lovkrav om kundeservice, omend det måske var værd at overveje.
Så det eneste du reelt kan gøre, for at straffe dem er, at flytte dit engagement til et andet firma." |
var et fyldestgørende svar.
På den måde platter psykopaten AJ sig igennem Kandu og praler bagefter hvor god en Kanduer han er, og hvor klog han er.
| |
|
Klumme -> Din præmieidiot. Hvorfor tror du at Rye Jensen skrev "Ja"? Det var en respons på min kommentar hvor jeg netop havde skrevet at der INGEN lovkrav er om kundeservice. Så Rye's "fyldestgørende svar" var bare en anerkendelse af, at mit svar var korrekt.
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 05-09-05 23:01 |
|
Nå for søren... Så har jeg gjort dig uret. Jamen det skulle da ske en dag, når jeg har ret så mange andre gange.
Det må du dælme undskylde.... LOOOL
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|