/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Kan ikke connect til cs
Fra : Strandskaden
Vist : 403 gange
16 point
Dato : 16-10-02 23:11

jeg har længe døjet med at jeg ikke kan connecte til nogen p2p progs. fx kazaa - winmx - ingen ting. Mit støste ønske er at kunne komme til at spille Counter-strike på nettet. Men jeg har internet gennem firma, og en firewall blockere:( kan i hjælp?

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 26 point
Dato : 16-10-02 23:24

Hvis firmaet har lukket af via firewallen, er den kun den mulighed at køre p2p og andre programmer via port 80.

Det kan du gøre med httport :

http://www.htthost.com/index.htm

På ovennævnte side finder du også opsætningsvejledning.

Kommentar
Fra : Strandskaden

Dato : 16-10-02 23:31

jeg er ked af at sige det, men den vil ikke åbne til port 80 - kan du maile mig en guide? Jeg bliver ikke bare glad hvis i gør, men rigtig glad:D

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-10-02 23:34

Guiden finder du på den link jeg lige har lagt.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-10-02 23:35

Guiden finder du på den link jeg lige har lagt. Og når du kan komme på internettet, kandu.dk er et af de hjemmesider du kan komme på, så er port 80 også åben.

Kommentar
Fra : Strandskaden

Dato : 16-10-02 23:43

ok, men jeg kan stadig ikke game cs?????? Hvilken port skal jeg have åbnet, for, at kunne spille counter-strike online????

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-10-02 22:55

Strandskaden wrote:
> spille Counter-strike på nettet. Men jeg har internet gennem firma, og
> en firewall blockere:( kan i hjælp? //www.kandu.dk/

Snak med din firewall administrator.

--
Christian E. Lysel, http://www.spindelnet.dk/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-10-02 12:22

On Wed, 16 Oct 2002 23:54:48 +0200, "Christian E. Lysel"
<sunsite.dk.nntp@spindelnet.dk> wrote:

>Strandskaden wrote:
>> spille Counter-strike på nettet. Men jeg har internet gennem firma, og
>> en firewall blockere:( kan i hjælp? //www.kandu.dk/
>
>Snak med din firewall administrator.

Som forhåbentlig griner højt og længe når han bliver bedt om at åbne
firmaets firewall så medarbejderne kan bruge en sikkert dyr
internetforbindelse på at hente porno og spille online. Mon ikke du
hellere skulle bruge arbejdstiden på at arbejde og så få dig en ADSL-
eller kabellinje derhjemme?

Cox