/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvem Hvad Hvor, hvem vandt,,,,,,,
Fra : smxxx
Vist : 343 gange
261 point
Dato : 09-08-05 20:54

Da jeg svarede, på ovennævnte/nedenstående, spørgsmål, sagde jeg slå firewall fra, jeg mente selvfølgelig assistenten. Så for du næsten alt forbudt indhold at se.........
Angående regler for firewall,,,,,,ved første gangs installation, tryk på anuller, da du så opretter dine egne regler.........
Selvfølgelig kan du gå ind i firewall, bagefefter og rette dine regler, men jeg mener STADIG, at det er nemmere selv at lave dem, da selv Norman tillader mere, end jeg selv vil se/have.
Gør du det efter det jeg har skrevet, bliver du bedt om, hver gang der oprettes forbindelse til nettet, at godkende, DENNE. Engang for alle, selvfølgelig, og de kan så ændres. Har selv lige haft probelmer med alkohol 120% der blev ved at BANKE på.......fordi jeg tillod udgående tilladelse, men ikke indgående.
Så kommer spørgsmålet, er reglerne også gældenden for indkommende forbindelser, da de, jo, står under standart, og ikke dine regler, men muligvis vil Norman lukke dem ind, da det går under sikre adresser, men som JEG,,,,, ikke vil lukke ind, bla. MS overvågning af systemet, mangler du opdateringer osv. men er det en indtrængning? JEG siger i aller højeste grad JA, da jeg ikke beder om at blive overvåget af MS, eller andre, der skal bruge min netfærden, SÅ ALDRIG STANDART regler, da de altid lukker, NOGET IND.
Men selvfølgelig kan du aldrig være sikker, men kører du sikkerhed, og alt andet TIT, (IKKE AT FORVEKSLE MED SKOCREME), så virker de programmer, der er til rådighed, både for almene, og prof, ganske udmærket, men det skal siges, at alle der vil ind,,,,,,kommer ind...
Jeg kan ikke lige huske, de adresser der altid dukker op, når jeg har skiftet installtion, men gårud fra de legitime, men ind til MIG skal de ikke......
http://www.kandu.dk/dk/spg/72038

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 271 point
Dato : 09-08-05 20:57

Øhhh - der er da ikke noget i vejen med alcohol 120% - det vil flere sikkert fortælle dig - tror du har hevet andet til dig

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 09-08-05 21:02

miritdk,,,,,dig igen DAW, kan kun dele mine prob. Anden advarsel jeg kom med, fandt aldrig fejlen, og har ikka hørt fra, support.
Og så er spørgsmålet havnet under mail ?????
Men hvad, jeg skal have brugt mine point.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-05 21:28

selv dig igen !!!!!!!! du skriver aldrig hørt fra support - men formatterede du ikke ???????? eller husker jeg galt ?

tjah hvad skal jeg sige - brug du bare point

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-08-05 21:40

Det hjælper jo ikke at fortælle hvad man skal gøre under installationen når programmet allerede er installeret og i brug og slet ikke når problemet er opstået fordi brugeren har vagt at blokere noget der ikke skal blokeres. Løsningen der er at gå ind og redigere i sikkerhedsopsætningen.
I øvrigt er det til tider det letteste at starte med en ting ad gangen når man skal guide ind ind i en problemløsning da det ellers let kan blive vanskeligt at forstå lige som jeg har svært ved at se hvad der er problemet her (men jeg er jo også en bedaget herre der ikke kan se træerne fordi jeg kigger på dem hele tiden, ak ja!)
Op med humøret Steen!

Godkendelse af svar
Fra : smxxx

Dato : 10-08-05 17:55

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-08-05 20:09

takker - men for hvad ?????????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-08-05 20:50

That's life! C'est la vie!

Kommentar
Fra : miritdk