/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
links i frontpage
Fra : sette
Vist : 354 gange
20 point
Dato : 10-10-02 21:30

Jeg er ved at lave en hjemmeside (her lavet forsiden)men vil gerne have nogle"undersider"til de forskellige menuer jeg har lavet.Håber i kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 30 point
Dato : 10-10-02 21:55

Hejsa.

Det er ret simpelt. du skal lige have listen med alle din filer på webstedet frem. (Den ude til venstre) under den nederste fil højre klikker du med musen og vælger Ny Side. og derefter Tom side. Og når det er gjort giver du siden et navn Frks. side1.htm. derefter går du til din startside højreklikker på linket/teksten og vælger opret hyperlink. (Måske skal du makere hele teksten) Og vupti før du ved af det er der linket til din næste side..

MVH

Michael (Alias copycatDK)