/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
musse effekter til hjemmeside
Fra : ladegaardsparken
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 24-07-05 13:46

Jeg har downloadet effekter til musen, men hvordan for jeg den ind på min hjemmeside så dem der går ind på siden kommer til at se effekten.Det er downloadet fra www.cursormania.com

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 24-07-05 14:15

nu varer det ikke længe før du spørger hvordan du får spyware ud prøv at læse på siden du henviser til

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 24-07-05 14:21

dem du henviser til kan du ikke bruge på din hjemmeside

Kommentar
Fra : kattefar

Dato : 24-07-05 14:24

moin Mirit,
nu tager du alt mod fram ladegaardparken. Folk skal nok lære det på den hårde vej.

@ladegaardsparken - folk skal first downloade et programm fra din side og installere det på sin eget maskin, tror jeg, men det kan ikke anbefales (se miritdk) Programmet installere spyware og sender mange af dine oplysningeer ud til en eller anden, so så vil bombardere dig med uønsket mail. lad være at anvende den slags.
kattefar

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 24-07-05 14:25

du kan bruge følgende

<style>
<!--
BODY{
cursor:url("diver.ani");
}
div.Section1
   {page:Section1;}
span.SpellE
   {}
span.GramE
   {}
h1
   {margin-bottom:.0001pt;
   page-break-after:avoid;
   font-size:12.0pt;
   font-family:"Times New Roman";
   margin-left:0cm; margin-right:0cm; margin-top:0cm}
-->
</style>

"diver.ani" er den curser du vil bruge og plaseres i hoved mappen.

du kan se efekten på www.blaeks-prutten.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 14:29

moin ?????? missefatter -
håber da ikke modet svigter ladegaardsparken så hurtigt - synes bare jeg ville give lyd - og det var det

Godkendelse af svar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 24-07-05 14:47

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 14:49

selvtak -