/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Cpi popcorn elstart virker ikke
Fra : anniec
Vist : 1491 gange
50 point
Dato : 24-07-05 11:21

Er der nogen der kan sige mig hvorfor elstart pludselig ikke virker, den kan starte på kickstart men ikke på elstart. der er strøm på og alt andet virker, kan det være noget med den tyverialarm der sidder på? vær søde at kom med gode svar.

Kommentar
Fra : scoot89

Dato : 24-07-05 11:30

hej.. er tyverialarm sat til elstart????

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-07-05 11:48

Der er utallige ting der kan være galt, jeg formoder at starteren slet ikke siger noget, men har du prøvet at holde det andet bremsehåndtag inde, når du prøver at starte.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-07-05 12:05

prøv at tjekke startrelæ, og ledning til starteren

Kommentar
Fra : anniec

Dato : 24-07-05 15:23

Hej.. Scoot89. Ja tyverialarmen er sat til elstart, da den skulle kunne startes på den medfølgene nøgle.
Hej.. Pallebhansen. Du har ret starteren siger ikke noget og ja jeg holder bremsehåndtaget inde.
Hej.. Nordsted1. Jeg vil prøve at tjekke startrelæet og ledninger. Men hvor finder jeg relæet?
Tak for at I vil hjælpe, min datter vil nemlig gerne ud at køre, og jeg er jo ikke selv ekspert, da det jo mest er drenge og mænd der laver sådan ting.
Kram Anni

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 24-07-05 15:36

relæet sidder som regel tæt på batteriet (en lille sort boks)

Godkendelse af svar
Fra : anniec

Dato : 24-07-05 15:56

Tak for svaret Nordsted1.
Okay, så må det være den der sidder under sædet, og som har ufattelig mange hvide dimser med ufattelig mange ledninger. og som også går om til baglyset.
Jeg prøver tak.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-07-05 16:21

Bingo, det er relæ'et

Kommentar
Fra : anniec

Dato : 24-07-05 16:32

Er det den runde eller den firkantede?
For i reklamen fra T-Hansen, er den firkantede en CDI-box og den runden hedder et start relæ.
Skal den skiftes ud, eller hva kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : anniec

Dato : 24-07-05 17:22

Hvordan kan det være at når jeg sætter tænding på går benzinmåleren op, men når jeg trækker i bremsehåndtaget falder benzinmåleren. har det noget at gøre med det startrelæ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-07-05 17:58

Godt du fik det klaret.
VH Palle Hansen