|
| Accepteret svar Fra : ampere | Modtaget 210 point Dato : 30-06-05 08:56 |
|
Hej BVH
Der er ingen helt klare regler på området, men generelt skal der tages udgangspunkt i om computerne (aktiverne) kan bruges selvstændigt. Da der netop er tale om computere, bør du kunne afskrive dem straks. Du skal dog være opmærksom på, at såfremt du også har købt printere, betragtes de ikke som værende et selvstændigt aktiv, og skal derfor tillægges købsprisen på en computer, dvs. en printer + en computer. Dette gælder uanset at printeren er en all-in-one og rent faktisk KAN fungere alene.
Vil du være helt sikker, bør du kontakte din skatteregion/skatteforvaltning, hvis du vil undgå at gøre noget "forkert" - der er som sagt flere opfattelser i de forskellige forvaltninger.
Mvh. AMP
| |
| Godkendelse af svar Fra : bvh |
Dato : 02-07-05 20:31 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|