|
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 29-06-05 13:09 |
|
Måske kommer der en skvat vand med op til karburatoren - prøv med karburatorsprit.
| |
| Kommentar Fra : Vatos |
Dato : 29-06-05 13:50 |
|
Bilen tager vel ikke skade at prøve begge ting.
Nye tændrør er vel altid godt.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 29-06-05 13:56 |
|
Nej den tager ikke skade
Nye tændrør er ingen skade til, særlig hvis de gamle er mere end et år.
| |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 29-06-05 14:16 |
|
Jeps - alm. service skader ikke.
| |
| Kommentar Fra : johnni |
Dato : 29-06-05 17:55 |
|
hej har haft samme problem med en mazda jeg havde
det var min tænding der var dårlig..
| |
| Kommentar Fra : alimak |
Dato : 29-06-05 18:27 |
|
Tjek strømfordeler, tendrørsledninger,tendrør,
alimak
| |
| Kommentar Fra : kogalejy |
Dato : 01-07-05 03:16 |
|
Hvis du sætter bilen i 4 gear, afmonterer strømfordelerdækslet og kotrollerer afstanden mellem kontakterne i platinsættet, du skal skubbe bilen frem og tilbage til kontakterne har det største gab, det skal være lidt under en halv m.m. Når kontakterne er gamle, æder den ene sig ind i den anden, så der opstår en hulning i den ene og en spids i den anden, det gør det svært at justere, platinsættet må udskiftes. Ideen er at medens kontakterne er sluttet, lades tændspolen op og når de åbner igen springer gnisten, så hvis det forhold ikke er i orden kan det skyldes de udsættere du skriver om, tændrør er ret ligeglade med hvor hurtigt de tænder. Se også efter om ledningen til strømfordeleren ikke har gnavet sig gennem isoleringen. Mvh K.
| |
| Godkendelse af svar Fra : Vatos |
Dato : 18-07-05 13:10 |
| | |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 18-07-05 19:30 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|