/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
lille bil slår græs, hvad hedder spillet~
Fra : hojriiskim
Vist : 527 gange
100 point
Dato : 09-06-05 18:49

Hey..

Kom til at tænke på et spil jeg havde på min gamle computer (5 år siden eller sådan noget), hvor man er en lille bil, som kører rundt med en plæneklipper og slår græs for folk i byen.. nogen der kan huske hvad det hedder?

Kim

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 10-06-05 07:28

hed det ikke noget med lawn mover?? Jeg har også haft det spil, det var nu meget sjovt...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-06-05 07:41

http://www.ab-archive.com/Danish/katalle/u86.htm
På den side er der bl.a LawnMower 2.5
http://www.ab-archive.com/Danish/programmalle/english2106.htm
Tryk på plæneklipperen for at hente spillet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 10-06-05 10:34

pallebhansen: Det er desværre ikk lige dette spil jeg søgte.. man styrer en lille bil.. som jeg husker det er det en brandbil der fortæller en hvad man skal gøre.. man skal gøre nogle til for at blive klar en parada.. bla skal man vaske bil.. man kan også male sin bil om som man gerne vil og sådan nogle ting.. er kommet i tanke om bilen vist hedder noget i stil med "put-put".. men er ikk sikker..

Accepteret svar
Fra : WalkingChicken

Modtaget 100 point
Dato : 10-06-05 14:12

hojriiskim: Det spil har jeg (-;
Det hedder "Putt-Putt Joins the parade" og der er flere andre i serien. Bl.a. Putt-Putt's Birthday Surprise og en der hedder noget med Freddie Fish...rigtigt gode.
Du kan downloade en gratis demo her: http://www.games2download.com/free-kids-games/putt-putt-joins-parade.htm
Go' fornøjelse (-;

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 10-06-05 15:31

Tak for svaret WalkingChicken.