/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Kan ikke åbne en bestemt hjemmeside
Fra : emlh
Vist : 1560 gange
20 point
Dato : 28-09-02 09:26

Jeg bruger Internet Explorer 6. Jeg har problemer med at kunne åbne een bestemt hjemmeside fra min PC. Fra andre PC'er er der ikke noget problem med at åbne den. Jeg har prøvet at ændre på mine sikkerhedsindstillinger, men har ikke kunnet finde ud af, hvad der er galt.
Jeg har tidligere kunnet åbne denne hjemmeside fra min PC, men altså ikke længere. Den side jeg ikke kan åbne er www.ku.dk og også andre, der er relateret til denne - altså hvori "ku" indgår.
Det er rigtig irriterende, så jeg håber der er en der kan komme med et godt råd.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 28-09-02 10:27

nææ, kan se hvad du mener, jeg kunne nemlig godt åbne den, og jeg kører også ie 6.

hvilket os kører du med??

Kommentar
Fra : emlh

Dato : 28-09-02 10:38

Jeg bruger Windows 98

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 28-09-02 10:40

hmm, så ved det ikke, men jeg kører windows xp pro

Om det så giver en forskel ved jeg ikke. Men det lyder underligt........

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 28-09-02 10:42

- der er heller ikke problemer her hos mig - samme version som jer. Og har Windows XP

Ikke for at jeg vil gøre mig klog på det, men når jeg har haft en umulig side, så har jeg slettet mine cokkies og alt det andet som relaterer hertil, og så har det hjulpet.

Du må have et "ku"-problem *S*.

Kommentar
Fra : emlh

Dato : 28-09-02 11:00

Jeg har også prøvet at slette cookies - det hjælper ikke.

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 28-09-02 11:31

- kan du åbne fx http://www.ku.com?

Kommentar
Fra : lsf

Dato : 28-09-02 12:40

prøv lige at opdatere din iexplore igen evt installere win 98 igen ( oveni den du har )
for det har sikkert noget med frameset at gøre for jeg har lige prøvet med en ren win98 og ie5,5 og der var ingen problemer
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
fra vis kilde fra siden:

<frameset rows="*,465,*" frameborder="NO" border="0" framespacing="0">

Kommentar
Fra : emlh

Dato : 28-09-02 12:41

Det går fint med at åbne http://www.ku.com?