/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
USB Stick fejlmelding
Fra : Hausbaer
Vist : 432 gange
200 point
Dato : 24-05-05 13:41

Hej

Stiller mange spørgsmål i dag....

Jeg har købt en USB stick i Tyskland og den virkede da også fint men lige pludselig.. ja så vil den ikke mere.... Når jeg sætter den i en usb port så finder den fint nok og den skriver den også i oversigten men.... når jeg dobbeltklicker på den så kommer meldingen på skærmen.

Please insert Disk to Drive F:

Jeg har prøvet at se om jeg kunne formatere den... men så siger den at der ikke er endisk i drevet... så jeg er lidt på bar bund...

Er der nogen der kan hjælpe...

Kommentar
Fra : Mattaeus

Dato : 24-05-05 14:12

JA og jeg savere på mange spørgesmål idag! MEn er du homo? Vis ikke så er det kun godt for jeg er en dejlig sød pige har en skede på 40 cm :(
Og min patters rundkerds 220 cm :(.. Men den der usb stick ik? Den øh.... øh... øh Du skal nok bytte den til en ny ellers din computer! :( sorry med min skede og min patter! Jeg skulle sige det til nogen...

M.V.H Britney spears!! J.B.D.M

Brugte ordbog. :(

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 24-05-05 20:14

Højreklik "min computer" og vælg administrer
Tryk diskhåndtering i venstre panel
Find din enhed i højre panel
Højreklik på ruden til din enhed og vælg formater eller hvis den ikke har en partition så skab den eller fjern den og skab en ny, og så formater.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Hausbaer

Dato : 25-09-05 09:37

Tak for svaret pallebhansen.