/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
brev as attachment
Fra : jaco
Vist : 365 gange
20 point
Dato : 25-09-02 12:17

Jeg har lige fået installeret win2000 + officepakken, jeg kan ikke sende et brev eller et regneark as attachment.

I tools er der et flueben for attachment, og jeg har også den dll. fil der skal bruget til dette.

Alligevel kan jeg ikke sende et brev som attachment?

Hvad skal jeg gøre

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-09-02 12:48

Hej Jaco,

bruger du Outlook eller Outlook express?

når du opretter en mail, bruger så funktionen i menuen "Indsæt" --> "Fil"... og så bagefter vælge den fil som du vil ha' sendt med som et Attachment/vedhæftet fil?

eller hvilken fremgangmåde bruger du?

hvor store er disse filer?

og med brev mener du der f.eks. et Worddokument?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : jaco

Dato : 25-09-02 13:29

Hej Strarup!

Jeg har outlook 2000 sr-1
Jeg mangler simpelthen muligheden inde i word og excel i menu'en file/send to/ der er kun 2 muligheder enten mail recipient eller fax recipient. Jeg har endda prøvet at indsætte et ikon fra toolbars, men såsnart dette er udførs bliver ikonet skygget.
Størrelsen på worddokumentet behøves kun at være en blank side.

Hjææælllp

/ Søren

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 30 point
Dato : 25-09-02 11:31

Mit allerbedste råd til dig er at du henvender dig direkte til en eller
flere nyhedsgrupper med dit problem. Derved får du kontakt
med en stor gruppe af brugere, som alle hylder det gode gamle "Peer to
Peer" princip hvor man gratis og uforpligtende hjælper
hinanden med at løse diverse problemer.
Det fine i ordningen er både mangfoldigheden og den gensidige kontrol
med at løsningerne er korrekte - utrolig mange øjne følger
med - utrolig mange er parate til at komme frem med erfaringer/viden.

Men ingen er interesserede i at "guldkornene" havner i en eller anden
database, med risiko for en merkantil udnyttelse. Ingen er
interesserede i at arbejde anonymt udenfor grupperne.
Så hvis du savner respons, så er det forklaringen. Der kan selvsagt være
en der har en voldsom skrivekløe - så er spørgsmålet bare
om indholdet er mere værd end kløen.
--
pre

"jaco" <jaco.news@kandu.dk> wrote in message
news:SVfk9.27587$Qk5.1262842@news010.worldonline.dk...
> Jeg har lige fået installeret win2000 + officepakken, jeg kan ikke
sende
> et brev eller et regneark as attachment.
>
> I tools er der et flueben for attachment, og jeg har også den dll. fil
> der skal bruget til dette.
>
> Alligevel kan jeg ikke sende et brev som attachment?
>
> Hvad skal jeg gøre
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : jaco

Dato : 25-09-02 14:05

Tak for svaret pre.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-09-02 14:21

Hej Søren,

det er lidt ærgeligt hvis du ska' ha' mere hjælp herinde fra, at du har lukket dit spørgsmål, fordi det så vil blive opfattet som løst...

men jeg vil lige prøve at undersøge det... men så vidt jeg har forstået på dig, vil du gerne bruge funktion i selve word eller excel til at sende mail med, er det forstået korrekt?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : jaco

Dato : 25-09-02 14:36

Kanon hjemmeside,
Da jeg er fra idag af ny bruger på kandu, så har jeg via en fejl lukket for mit spørgsmål! øv, mit problem er stadigvæk ikke løst.

‹^›_‹(•¿•)›_‹^›
Søren