/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
flere skyllekanaler
Fra : Pornsim
Vist : 405 gange
20 point
Dato : 30-04-05 18:20

Hej hvor kan jeg købe et cylinder med flere skyllekanaler end det standard til en PGO Comet, og giver det godt?

Med venlig hilsen Simon

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 30 point
Dato : 30-04-05 18:31

Det er kun ulovlige (Tuncylindre) der har flere skyllekanaler, og dem får du fra mere end 100 forhandlere i Danmark
http://www.scooter-tuning.com/links.htm
Om det giver godt, både ja og nej, hvis det kun var skyllekanalerne der var flere af, så gav det ikke så meget, men de har alle samtidig andre mål kompression mm, og derfor giver en sådan tuncylinder jo ret godt, men bør bruges med anden udstødning og karburator.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Pornsim

Dato : 01-05-05 17:53

Tak for svaret pallebhansen.