/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Nopal Kapsler "mod tømmermænd"
Fra : Jonn87
Vist : 2173 gange
44 point
Dato : 07-04-05 13:09

Er der nogle der kender disse piller Nopal kapsler som er imod tømmermænd??
er de usunde/skadelige?
Virker de??

http://www.densundelinie.dk/default.asp?Action=Details&Item=956

Accepteret svar
Fra : Oldboston

Modtaget 54 point
Dato : 07-04-05 13:54

Der er sandsynligvis tale om, at Nopal indeholder et eller flere af de gluko-nutrienter, som man har fundet frem til inden for de seneste år. De har vital betydning for organismen, bl.a. for blodsukkeret. Eftersom dit blodsukker falder foruroligende, hvis du drikker meget, så er naturlige sukkerarter fra kaktus og sukkulente planter m. v. meget nyttigt til at bringe balance i blodsukkeret igen. Men Nopal siger ikke så meget om indholdet på deres hjemmeside. Hvis jeg gik ud og drak hver weekend, så ville jeg hellere købe et produkt, der hedder "Glyco-Ernæring" fra Morsø Helse, Algade 20, Nykøbing Mors. Det fås hos mange helsekostforretninger. Det indeholder alle de 8 essentielle sukkerstoffer (det er altså ikke hvidt sukker, men plantesukker, der er tale om). Et bæger på 75 gram kan holde i mere end 6 måneder, fordi du kun tager en lille måleske hver gang. Det koster omkring 500 kr., men det er alligevel langt billigere en Nopal på grund af mængden. Du kan bruge det både mod tømmermænd, det tager både træthed og dulmer smerter, og - VIGTIGT - det modvirker den triste negative stemning, der kommer med tømmermænd.

Læs mere om Mirakelsukker - for det kalder man det populært - f. eks. på dette link:_

http://216.239.59.104/search?q=cache:XEGFNHKc4c8J:www.klinikcolon.dk/glyco-ernaering.php+Mirakelsukker&hl=da&lr=lang_da|lang_en|lang_no|lang_sv|lang_dephp+Mirakelsukker&hl=da&lr=lang_da|lang_en|lang_no|lang_sv|lang_de

Jeg har lige et par anbefalinger mindre til dem, der drikker meget. Det gælder især unge, der helst vil bevare hjernecellerne i orden og ikke have ødelagt leveren og bugspytkirtlen, så I bliver invalideret som 30-årige. Der er et par gode råd, som kan gavne alle:_

Før du går ud og drikker, så spis

2-3 tabletter af Berthelsens B-vitamin komplex
2-3 Skanalka fra Bertelsen

Når du kommer hjem igen: så spis igen:

2-3 tabletter af Berthelsens B-vitamin komplex
2-3 Skanalka fra Bertelsen
Tag desuden 2-3 stk Berthelsens Zinktabletter

Husk også at drikke 2 eller 3 store glas vand, når du kommer hjem efter en glad aften, det hjælper til at rense lever og nyrer bedre.

Enhver, der går ud og drikker, kan gavne sit helbred helt utrolig meget ved at have disse få ting stående derhjemme. B-vitaminerne genopretter vitaminbalancen i leveren, så den ikke bliver slået helt i stykker hver gang. Zink skal vi alle have i kroppen, men når vi drikker, ryger det helt ud, --- så må vi tilføre det som tabletter.- Og Skanalka indeholder alle de nødvendige mineraler, som også bliver beskadiget af alkohol.

Hvis du har to mænd, der drikker sig en kæp i øret to gange om ugen. Det gør de begge to fra de er 20 til de er 40.
Den ene følger de råd, jeg har skrevet om, den anden gør ingenting. Så har ham med vitaminpillerne et helt normalt liv efter 20 år, den anden har nedsat livskvalitet, med smerter, leverskader, evig træthed, nedsat funktionsevne og dårlig hukommelse. Og de små glas fra Bertelsen koster ca. 100 kroner pr. styk og har indhold nok til 2 - 3 måneder.

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 07-04-05 13:55

Der er sandsynligvis tale om, at Nopal indeholder et eller flere af de gluko-nutrienter, som man har fundet frem til inden for de seneste år. De har vital betydning for organismen, bl.a. for blodsukkeret. Eftersom dit blodsukker falder foruroligende, hvis du drikker meget, så er naturlige sukkerarter fra kaktus og sukkulente planter m. v. meget nyttigt til at bringe balance i blodsukkeret igen. Men Nopal siger ikke så meget om indholdet på deres hjemmeside. Hvis jeg gik ud og drak hver weekend, så ville jeg hellere købe et produkt, der hedder "Glyco-Ernæring" fra Morsø Helse, Algade 20, Nykøbing Mors. Det fås hos mange helsekostforretninger. Det indeholder alle de 8 essentielle sukkerstoffer (det er altså ikke hvidt sukker, men plantesukker, der er tale om). Et bæger på 75 gram kan holde i mere end 6 måneder, fordi du kun tager en lille måleske hver gang. Det koster omkring 500 kr., men det er alligevel langt billigere en Nopal på grund af mængden. Du kan bruge det både mod tømmermænd, det tager både træthed og dulmer smerter, og - VIGTIGT - det modvirker den triste negative stemning, der kommer med tømmermænd.

Læs mere om Mirakelsukker - for det kalder man det populært - f. eks. på dette link:_

http://216.239.59.104/search?q=cache:XEGFNHKc4c8J:www.klinikcolon.dk/glyco-ernaering.php+Mirakelsukker&hl=da&lr=lang_da|lang_en|lang_no|lang_sv|lang_dephp+Mirakelsukker&hl=da&lr=lang_da|lang_en|lang_no|lang_sv|lang_de

Jeg har lige et par anbefalinger mindre til dem, der drikker meget. Det gælder især unge, der helst vil bevare hjernecellerne i orden og ikke have ødelagt leveren og bugspytkirtlen, så I bliver invalideret som 30-årige. Der er et par gode råd, som kan gavne alle:_

Før du går ud og drikker, så spis

2-3 tabletter af Berthelsens B-vitamin komplex
2-3 Skanalka fra Bertelsen

Når du kommer hjem igen: så spis igen:

2-3 tabletter af Berthelsens B-vitamin komplex
2-3 Skanalka fra Bertelsen
Tag desuden 2-3 stk Berthelsens Zinktabletter

Husk også at drikke 2 eller 3 store glas vand, når du kommer hjem efter en glad aften, det hjælper til at rense lever og nyrer bedre.

Enhver, der går ud og drikker, kan gavne sit helbred helt utrolig meget ved at have disse få ting stående derhjemme. B-vitaminerne genopretter vitaminbalancen i leveren, så den ikke bliver slået helt i stykker hver gang. Zink skal vi alle have i kroppen, men når vi drikker, ryger det helt ud, --- så må vi tilføre det som tabletter.- Og Skanalka indeholder alle de nødvendige mineraler, som også bliver beskadiget af alkohol.

Hvis du har to mænd, der drikker sig en kæp i øret to gange om ugen. Det gør de begge to fra de er 20 til de er 40.
Den ene følger de råd, jeg har skrevet om, den anden gør ingenting. Så har ham med vitaminpillerne et helt normalt liv efter 20 år, den anden har nedsat livskvalitet, med smerter, leverskader, evig træthed, nedsat funktionsevne og dårlig hukommelse. Og de små glas fra Bertelsen koster ca. 100 kroner pr. styk og har indhold nok til 2 - 3 måneder.

God fornøjelse

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 07-04-05 13:55

Der er sandsynligvis tale om, at Nopal indeholder et eller flere af de gluko-nutrienter, som man har fundet frem til inden for de seneste år. De har vital betydning for organismen, bl.a. for blodsukkeret. Eftersom dit blodsukker falder foruroligende, hvis du drikker meget, så er naturlige sukkerarter fra kaktus og sukkulente planter m. v. meget nyttigt til at bringe balance i blodsukkeret igen. Men Nopal siger ikke så meget om indholdet på deres hjemmeside. Hvis jeg gik ud og drak hver weekend, så ville jeg hellere købe et produkt, der hedder "Glyco-Ernæring" fra Morsø Helse, Algade 20, Nykøbing Mors. Det fås hos mange helsekostforretninger. Det indeholder alle de 8 essentielle sukkerstoffer (det er altså ikke hvidt sukker, men plantesukker, der er tale om). Et bæger på 75 gram kan holde i mere end 6 måneder, fordi du kun tager en lille måleske hver gang. Det koster omkring 500 kr., men det er alligevel langt billigere en Nopal på grund af mængden. Du kan bruge det både mod tømmermænd, det tager både træthed og dulmer smerter, og - VIGTIGT - det modvirker den triste negative stemning, der kommer med tømmermænd.

Læs mere om Mirakelsukker - for det kalder man det populært - f. eks. på dette link:_

http://216.239.59.104/search?q=cache:XEGFNHKc4c8J:www.klinikcolon.dk/glyco-ernaering.php+Mirakelsukker&hl=da&lr=lang_da|lang_en|lang_no|lang_sv|lang_dephp+Mirakelsukker&hl=da&lr=lang_da|lang_en|lang_no|lang_sv|lang_de

Jeg har lige et par anbefalinger mindre til dem, der drikker meget. Det gælder især unge, der helst vil bevare hjernecellerne i orden og ikke have ødelagt leveren og bugspytkirtlen, så I bliver invalideret som 30-årige. Der er et par gode råd, som kan gavne alle:_

Før du går ud og drikker, så spis

2-3 tabletter af Berthelsens B-vitamin komplex
2-3 Skanalka fra Bertelsen

Når du kommer hjem igen: så spis igen:

2-3 tabletter af Berthelsens B-vitamin komplex
2-3 Skanalka fra Bertelsen
Tag desuden 2-3 stk Berthelsens Zinktabletter

Husk også at drikke 2 eller 3 store glas vand, når du kommer hjem efter en glad aften, det hjælper til at rense lever og nyrer bedre.

Enhver, der går ud og drikker, kan gavne sit helbred helt utrolig meget ved at have disse få ting stående derhjemme. B-vitaminerne genopretter vitaminbalancen i leveren, så den ikke bliver slået helt i stykker hver gang. Zink skal vi alle have i kroppen, men når vi drikker, ryger det helt ud, --- så må vi tilføre det som tabletter.- Og Skanalka indeholder alle de nødvendige mineraler, som også bliver beskadiget af alkohol.

Hvis du har to mænd, der drikker sig en kæp i øret to gange om ugen. Det gør de begge to fra de er 20 til de er 40.
Den ene følger de råd, jeg har skrevet om, den anden gør ingenting. Så har ham med vitaminpillerne et helt normalt liv efter 20 år, den anden har nedsat livskvalitet, med smerter, leverskader, evig træthed, nedsat funktionsevne og dårlig hukommelse. Og de små glas fra Bertelsen koster ca. 100 kroner pr. styk og har indhold nok til 2 - 3 måneder.

God fornøjelse

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 07-04-05 13:57

Der er sandsynligvis tale om, at Nopal indeholder et eller flere af de gluko-nutrienter, som man har fundet frem til inden for de seneste år. De har vital betydning for organismen, bl.a. for blodsukkeret. Eftersom dit blodsukker falder foruroligende, hvis du drikker meget, så er naturlige sukkerarter fra kaktus og sukkulente planter m. v. meget nyttigt til at bringe balance i blodsukkeret igen. Men Nopal siger ikke så meget om indholdet på deres hjemmeside. Hvis jeg gik ud og drak hver weekend, så ville jeg hellere købe et produkt, der hedder "Glyco-Ernæring" fra Morsø Helse, Algade 20, Nykøbing Mors. Det fås hos mange helsekostforretninger. Det indeholder alle de 8 essentielle sukkerstoffer (det er altså ikke hvidt sukker, men plantesukker, der er tale om). Et bæger på 75 gram kan holde i mere end 6 måneder, fordi du kun tager en lille måleske hver gang. Det koster omkring 500 kr., men det er alligevel langt billigere en Nopal på grund af mængden. Du kan bruge det både mod tømmermænd, det tager både træthed og dulmer smerter, og - VIGTIGT - det modvirker den triste negative stemning, der kommer med tømmermænd.

Læs mere om Mirakelsukker - for det kalder man det populært - f. eks. på dette link:_

http://216.239.59.104/search?q=cache:XEGFNHKc4c8J:www.klinikcolon.dk/glyco-ernaering.php+Mirakelsukker&hl=da&lr=lang_da|lang_en|lang_no|lang_sv|lang_dephp+Mirakelsukker&hl=da&lr=lang_da|lang_en|lang_no|lang_sv|lang_de

Jeg har lige et par anbefalinger mindre til dem, der drikker meget. Det gælder især unge, der helst vil bevare hjernecellerne i orden og ikke have ødelagt leveren og bugspytkirtlen, så I bliver invalideret som 30-årige. Der er et par gode råd, som kan gavne alle:_

Før du går ud og drikker, så spis

2-3 tabletter af Berthelsens B-vitamin komplex
2-3 Skanalka fra Bertelsen

Når du kommer hjem igen: så spis igen:

2-3 tabletter af Berthelsens B-vitamin komplex
2-3 Skanalka fra Bertelsen
Tag desuden 2-3 stk Berthelsens Zinktabletter

Husk også at drikke 2 eller 3 store glas vand, når du kommer hjem efter en glad aften, det hjælper til at rense lever og nyrer bedre.

Enhver, der går ud og drikker, kan gavne sit helbred helt utrolig meget ved at have disse få ting stående derhjemme. B-vitaminerne genopretter vitaminbalancen i leveren, så den ikke bliver slået helt i stykker hver gang. Zink skal vi alle have i kroppen, men når vi drikker, ryger det helt ud, --- så må vi tilføre det som tabletter.- Og Skanalka indeholder alle de nødvendige mineraler, som også bliver beskadiget af alkohol.

Hvis du har to mænd, der drikker sig en kæp i øret to gange om ugen. Det gør de begge to fra de er 20 til de er 40.
Den ene følger de råd, jeg har skrevet om, den anden gør ingenting. Så har ham med vitaminpillerne et helt normalt liv efter 20 år, den anden har nedsat livskvalitet, med smerter, leverskader, evig træthed, nedsat funktionsevne og dårlig hukommelse. Og de små glas fra Bertelsen koster ca. 100 kroner pr. styk og har indhold nok til 2 - 3 måneder.

God fornøjelse

Kommentar
Fra : AnneLarsen

Dato : 07-04-05 20:21

Oldboston:Sikke et grundigt svar og jeg har straks sendt det til mine voksne børn.

Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 16-05-06 20:17

Tak for svaret Oldboston.

Kommentar
Fra : jobestar