/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Besked sendt SMS fra WOL, p....irriteren~
Fra : Kejser_Kim
Vist : 458 gange
20 point
Dato : 29-06-01 21:30

Jeg får sendt en SMS fra Worldonline om at min SMS er blevet sendt, det er p....irriterende.

Er der en måde man kan slå det fra, har kigget i den helt ufatteligt omfattende manual............ men ik blevet klogere.

Håber der er nogen der kan besvare mit spørgsmål.

Kejser_Kim

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-06-01 22:46

AFAIK skal du skrive *1# i starten af beskeden.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Kejser_Kim <Kejser_Kim.news@kandu.dk> wrote in message
news:0G4%6.758$c63.63228@news000.worldonline.dk...
> Jeg får sendt en SMS fra Worldonline om at min SMS er blevet sendt, det
> er p....irriterende.
>
> Er der en måde man kan slå det fra, har kigget i den helt ufatteligt
> omfattende manual............ men ik blevet klogere.
>
> Håber der er nogen der kan besvare mit spørgsmål.
>
> Kejser_Kim
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-06-01 12:58

> AFAIK skal du skrive *1# i starten af beskeden.

Ja, det er rigtigt.
Jeg mener ikke der findes en anden måde, udover at svare nej i telefonens
menu ang. rapport !

/Mikael

Kommentar
Fra : Taunus

Dato : 02-07-01 12:50

Jeg kan oplyse, at WOL benytter TDC net. Det er der andre teleselskaber, der også gør. Derfor er den omtalte måde den eneste mulighed for at undgå retursvar.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-07-01 20:13

>Jeg mener ikke der findes en anden måde, udover at svare nej i telefonens
>menu ang. rapport !
[...]

Det kan man heller ikke. Man skal skrive *1# foran beskeden, for at
undgå rapporten...

--
Henrik Koksby.dk Hansen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-07-01 21:06

Henrik Koksby Hansen <webmaster@koksby.dk> wrote in
news:dth1kt4is67pjn8j2ofhodkg4bunh58bo4@4ax.com:

>
> Det kan man heller ikke. Man skal skrive *1# foran beskeden, for at
> undgå rapporten...
>
Det virker da fint her Wol mobilabb. med at svare nej i telefonens menu
ang. rapport (menu 1441 på en Nokia 6150)

Hilsen
Frank

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-07-01 16:06

>> Det kan man heller ikke. Man skal skrive *1# foran beskeden, for at
>> undgå rapporten...
>>
>Det virker da fint her Wol mobilabb. med at svare nej i telefonens menu
>ang. rapport (menu 1441 på en Nokia 6150)
[...]

Har WOL og 6110, der duer det ikke...

--
Henrik Koksby.dk Hansen

Kommentar
Fra : Kejser_Kim

Dato : 03-07-01 19:13

Jeg har ikke kunne finde nogen måde andet end *1#. men det virker da ihvertfald.

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 20 point
Dato : 18-07-01 12:20

Jeg undersøgte det jeg fik mobil og den eneste løsning jeg fandt var også :

*1#